Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:huh? nog nooit van gehoord. dan maar zweetplekken hoor. ik denk dat die inlegkruisjes onwijs gaan stinken. dan liever een goede deo om het zweet tegen te gaan, en goed scheren zodat het niet blijft hangen:P
Moirsa schreef:ikenindi schreef:huh? nog nooit van gehoord. dan maar zweetplekken hoor. ik denk dat die inlegkruisjes onwijs gaan stinken. dan liever een goede deo om het zweet tegen te gaan, en goed scheren zodat het niet blijft hangen:P
Moirsa schreef:ikenindi schreef:huh? nog nooit van gehoord. dan maar zweetplekken hoor. ik denk dat die inlegkruisjes onwijs gaan stinken. dan liever een goede deo om het zweet tegen te gaan, en goed scheren zodat het niet blijft hangen:P
welke deo die echt zweet tegen houd?
BrittKitt schreef:Odorex zou een goede oplossing zijn zeggen ze vaak
Exodus schreef:DRYSHIELD OKSELBESCHERMERS 24 STUKS, EENMALIG GEBRUIK
Dit staat op de site.
100% absorberende werking en 100% safe
Slechts 1 millimeter dik (is geen ander product wat zo dun is)
Comfortabel, zacht en van katoen; een genot om te dragen
Nooit meer vochtige zweetplekken in uw kleding onder de oksels
Nooit meer gele plekken in uw kostbare kleding
Geschikt voor mannen en vrouwen, oud en jong, dik en dun, groot en klein; transpireren doen we tenslotte allemaal
Bij hele kleine shirts kunnen dames de okselbeschermers in twee delen knippen (wijst zich vanzelf als u de okselbeschermers bekijkt)
Makkelijk aan te brengen en je ziet het niet zitten (onzichtbaar)
Bespaart op stomerijkosten en beschermt uw kleding
Veilig te gebruiken voor alle soorten kledingstoffen
DryShield okselbeschermers worden ook veel gebruikt in de filmwereld en showbusiness in Amerika en Europa. Door grote sterren, kleine sterren en door sterren zoals u en wij. Transpireren doen we tenslotte allemaal. Waarom nog een risico nemen. Dat heerlijke gevoel van veiligheid is er nu voor ons allemaal.
DryShield okselbeschermers, uw nummer 1 in zekerheid
LiSSy schreef:ik vraag niet om tips, ik vraag alleen of iemand ervaring heeft met die dingen en of ze werken!
ik ben heus niet achterlijk en heb alle andere dingen allang geprobeerd...