Ik meld mij ook even!
Sinds ruim 2 jaar heb ik een angst/paniek stoornis.
In het begin was het echt verschrikkelijk, ik wist niet wat er met mij gebeurde.
Na een half jaar in huis doorgebracht te hebben (durfde nergens meer heen) kreeg ik antidepressiva en oxazepam. Daarna ging het steeds beter.
Ik weet het nu te herkennen, maar toch spelen je gedachten een spelletje met je.
Ook kreeg ik Reikie, dit heeft heel goed bij mij geholpen. Alleen is die man zelf nu ernstig ziek

Ook ben ik 2 maanden geleden gestopt met de antidepressiva, want ik had nergens meer last van.
Maar nu komt het terug, heb al weer nachten opgelopen. Kan dus nog niet zonder die medicijnen.
Het overvalt mij op de raarste momenten. Maar meestal snachts. Dan denk ik echt dat ik doodga ofzo. Ik laat er tegenwoordig niets meer om. Maar mijn leven wordt geleid door angst en elke dag is het weer angsten overwinnen.
Je moet echt sterk zijn om het te overwinnen, alhoewel ik denk dat ik er mijn hele leven last van zou houden.
Je kan eraan toegeven en je isoleren van alles, maar je moet op een gegeven moment echt geloven dat er toch niets met je gebeurd en gewoon doorgaan in de dingen die je doet.