In 1930 was kanker al te genezen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverhere

In 1930 was kanker al te genezen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 11:30

Ik vind dit zo schokkend!

Het komt hierop neer.
Een zekere meneer Rife heeft ontdekkingen gedaan dat 'Rife was able to prove that bacteria could change their form. In effect, they could become cancer causing viruses.'

Deze meneer heeft een microscoop ontwikkeld waarmee de trilling van de ziekteverwekker mee vastgesteld kan worden en door diezelfde trilling te gebruiken in versterkte vorm deze ziekteverwekker te vernietigen!
Het werkte keer op keer maaaaarrrr... de gevestigde orde met zijn 'belangrijke' doktoren die geen gezichtsverlies wilden lijden omdat ze altijd hadden beweerd dat bacteriën níet van vorm kunnen veranderen, wilden er niets mee. De farmaceutische industrie wilde heir niets mee want er viel niets aan te verdienen in tegenstelling tot de huidige methodes van bestralingen e.d.

Voor het hele artikel: http://www.rife.org/newspaper/planet.html

Hetzelfde geldt trouwens voor vitamine C. Vitamine C toegediend via infuus geneesd ook kanker en dan wel zónder alle vreselijke verschijnselen van bestraling en chemo. Maar er wordt niet genoeg aan verdiend dus wordt het niet aan het grote publiek kenbaar gemaakt en verliezen vele miljoenen mensen over heel de aarde geliefden terwijl het voorkomen had kunnen worden.

Schokkend, heel schokkend steeds weer de conclusie te moeten trekken dat geld en gezichtsverlies veel belangrijker is dan het redden van mensenlevens. Verdrietig
Hoe hebben we zover kunnen zinken?

Marigold

Re: In 1930 was kanker al te genezen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:32

als dat echt zo is dan is dat héél erg! Nors opkijken

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:38

Ja dat vraag ik me bij dit soort dingen altijd af of het écht zo is.
Ik kan me niet voorstellen dat men tegenwoordig nog zo om gezichtsverlies geeft, als je als arts zijnde iedereen van kanker kan genezen lijkt me dat juist goed voor je reputatie?
Dat het om geld gaat kan ik me nog een beetje voorstellen..
Maargoed, ik zit niet in dat wereldje dus ik weet niet hoe het er daar aan toe gaat.
Het is idd vreselijk als het echt waar is.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:40

ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dit geloven. Dat er iemand is geweest die uberhaupt bedacht heeft zo'n verhaal de wereld in te smijten vind ik al ongelofelijk. (en kwetsend ook)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:46

Jeetje Scheve mond

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:00

Als dat zo was, waarom wordt dat dan niet toe gepast op dieren?
Een teveel aan vitamine C wordt door het lichaam afgevoerd, dus lijkt me niet dat een infuus met vitamine C veel nut heeft.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:23

delerium schreef:
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dit geloven. Dat er iemand is geweest die uberhaupt bedacht heeft zo'n verhaal de wereld in te smijten vind ik al ongelofelijk. (en kwetsend ook)

Mee eens!!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:40

Mocht het wel zo zijn waarom heeft de man die dit 'ontdekt' heeft er dan niet meer werk van gemaakt zodat het wel aan het grote publiek kenbaar word gemaakt. Kan me niet voorstellen dat artsen mensen laten sterven aan een verschrikkelijke ziekte terwijl er dan wel een andere behandelmethode is.
Ik persoonlijk geloof er niks van, en inderdaad erg kwetsend voor de mensen die iemand hebben verloren aan deze ziekte

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:44

Niseyra schreef:
Ja dat vraag ik me bij dit soort dingen altijd af of het écht zo is.
Ik kan me niet voorstellen dat men tegenwoordig nog zo om gezichtsverlies geeft, als je als arts zijnde iedereen van kanker kan genezen lijkt me dat juist goed voor je reputatie?
Dat het om geld gaat kan ik me nog een beetje voorstellen..
Maargoed, ik zit niet in dat wereldje dus ik weet niet hoe het er daar aan toe gaat.
Het is idd vreselijk als het echt waar is.

Mocht het zo zijn, dan is er altijd wel eentje bij die het niet om het geld doet en de levens belangrijker vind. Dus ik denk niet dat dit waar was, dat geloofik niet.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:44

verschrikelijk om te lezen..ben al heel veel mensen kwijt geraakt aan deze ziekte en dan blijkt nu dat er een genezing voor is?
lijkt me erg sterk want waarom hebben de artsen er nooit wat mee gedaan.

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:47

Ik dacht dat kanker ontstond door mutaties in genen, waardoor de celgroei veranderd, meer groei, kwaadaardige vorm red. Ik snap dan dus niet helemaal wat virussen en bacteriën en de verandering in de vorm daarvan te maken hebben met de genezing van kanker... Verward Kanker onstaat niet door ziekteverwekkers, dus ook al zou je die met trillingen kunnen vernietigen, dan snap ik nog niet wat dat te maken heeft met de genezing van kanker... Verward

Het kan zijn dat de ik de strekking van deze post volledig gemist heb hoor Cool maar volgens mij is het complete onzin... Boos!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:59

Marl1tje heeft het idd goed. Kanker ontstaat door de mutaties. Niet zozeer in genen geloof ik, maar idd verkeerde celgroei.

Citaat:
de gevestigde orde met zijn 'belangrijke' doktoren die geen gezichtsverlies wilden lijden omdat ze altijd hadden beweerd dat bacteriën níet van vorm kunnen veranderen,

Toen wisten ze dus niet wat kanker was, dus lijkt me ook sterk dat ze het toen konden genezen terwijl ze niet wisten wat het was.

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:04

MoonChloe schreef:
Marl1tje heeft het idd goed. Kanker ontstaat door de mutaties. Niet zozeer in genen geloof ik, maar idd verkeerde celgroei.

De mutaties in de genen zorgen volgens mij voor de verkeerde celgroei. De genen geven aan hoe snel de cellen groeien, wanneer ze afsterven, wat voor functie ze hebben etc. Alles wordt bepaald door genen, doordat daar mutaties in ontstaan, gaat het mis en begint de overdadige celgroei...

Dat is wat ik me kan herinneren van mijn geneeskunde studie, die ik 2 jaar heb gedaan, maar ja dat is ook alweer een poosje geleden... Knipoog

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:08

Ik vind dit eigenlijk niet fijn om te lezen
Ook ik ben al enkele geliefden veloren hieraan, en dan zou er nu uit komen dat er wel een oplossing zou zijn? Waarom zouden dokter dit niet gebruiken wanneer dit wel zo zou zijn?

Ik geloof er niet in, al is het wel verleidelijk!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:12

Als het waar is, is het echt verschrikkelijk!
Maar het kan waar zijn, omdat er ook gewoon medicijnen zijn voor mensen in Afrika en andere arme landen, alleen die ontwikkelen ze niet helemaal, omdat ze er niets aan verdienen. Want het kost miljardenen geld om medicijnen te ontwikkelen. Knipoog

Edding3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:13

geloof toch niet al die conspiracy's

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:24

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 13:54

Hebben jullie het artikel gelezen?
Er zijn een aantal die opmerkingen danwel ? plaatsen bij dingen die in het artikel staan uitgelegd.
Onderaan de site http://www.rife.org/ staan een aantal links, bekijk ze eerst eens, lees erover en schrijf dan pas. Al dat ongeloof e.d. vind ik niet raar maar verdiep je er eens in voordat je roept 'geloof ik niet' of 'kan niet'.
Hebben jullie wel eens gehoord van de nuloptie? Dat is ook zoiets. Behalve radioactief afval is alle afval op een natuurvriendelijke manier te verwerken. Denk je dat eens in, geen afvalbergen meer, zelfs geen gevaarlijk afval als zware metalen e.d. Het gebeurd echter niet omdat er te weinig geld mee te verdienen is. Kijk op http://www.sdnl.nl/edelchem.htm

Het draait tegenwoordig allemaal om geld én gezichtsverlies van personen die zichzelf erg belangrijk vinden.

Vitamine C zou geen kankercellen doden?
Uit een open brief van Dr. Matthias Rath aan Angela Merkel afgelopen maart:

En u, mevrouw Merkel, zwijgt - hoewel u de feiten kent. Erger nog, u laat uw partijvriend en SWR-administrateur Peter Voss - in een kwestie die voor miljoenen kankerpatiënten van levensbelang is - opnieuw het publiek voorliegen, een man tegen wie de Officier van Justitie al een onderzoek is gestart vanwege ambtelijke corruptie.

Terwijl de farmaceutische belangenorganisaties in Duitsland nog met hun hetze tegen de doorbraak in het vitamineonderzoek doorgaan, bevestigt het grootste onderzoeksinstituut ter wereld, het National Institutes of Health (NIH) in de VS reeds deze wetenschappelijke doorbraak. Op 13. september 2005 publiceerde het NIH een opzienbarend onderzoek met de titel "Vitamine C doodt kankercellen." Deze studie toonde aan dat allerlei soorten kanker door hoge doses vitamine C kunnen worden geëlimineerd. Daarmee staat nu en voor alle toekomstige generaties vast: kanker is geen doodvonnis meer en is in veel gevallen op natuurlijke wijze te genezen - zonder gevaarlijke chemotherapie.

U, als wetenschapster en politiek verantwoordelijke voor 80 miljoen mensen in Duitsland, had al bij de ambtsaanvaarding de verantwoordelijkheid gehad, om deze baanbrekende inzichten in het vitamineonderzoek ten goede te laten komen van de miljoenen mensen in Duitsland die aan kanker lijden. Maar dit is nooit gebeurd! Integendeel - sinds de publicatie van dit onderzoek zijn er alleen al in Duitsland honderdduizend mensen onnodig aan kanker gestorven!

De hele brief hier plaatsen is wat veel van het goede want het gaat ook nog over andere dingen en ik heb alleen de alinea's eruit gehaald wat betrekking had op Vit. C en kanker.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 15:51

Ik denk niet dat dit waar is en dat het zo simpel ligt. Als e.e.a. wel al te genezen zou zijn, dan zou het echt wel gebeuren. Desnoods door mensen die voor net zoveel bakken geld "achter de schermen" werken en niet via de reguliere geneeskunde. Het zou dus goedkoop kunnen worden genezen, maar dat wil niet zeggen dat je het dan ook goedkoop zou moet aanbieden toch? Dus ik geloof niet dat dit waar is.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:07

HET IS WAAR!!

Misschien niet compleet dit verhaal, maar wel het feit dat de wetenschappers al VEEL verder zijn dan wordt toegepast. Dit ligt aan aantal factoren:

- VERZEKERAARS: Zij eisen een werking van 90% en daarnaast vaak een periode van aantal jaar voordat ze het vergoeden.
- ZIEKENHUIZEN: Zij hebben geen geld voor behandelingen die niet worden vergoed, vaak missen ze ook toch kennis over de nieuwste ontwikkelingen.
- WETENSCHAPPERS: Denk maar aan octrooirechten om de verdiensten die ze ervan krijgen zo hoog mogelijk te houden --> medicijnen te duur, niet naar ziekenhuizen en verzekeraars betalen niet.

Het is allemaal politiek/economisch spel!

In NL bijvoorbeeld van aantal chemo's zelfs maxima (bv. 10 kuren) en in Belgie bestaat dit niet. Hierdoor kan een chemo die werkt bij een patient dus verboden worden voor hem....

En zo zijn er zat meer dingen!! Ene ziekenhuis heeft zelfs meer soorten chemo ter beschikking dan andere. Dus je kunt in Friesland opgegeven worden en misschien in R'dam nog 3 andere chemo's proberen.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:17

Ja, maar als het echt zou kunnen, waarom doet dat niemand dit (voor heel veel geld) illegaal? Net als een soort van orgaanhandel? Dan wordt je toch slapend rijk met je vitamine-C infuusjes?

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 16:36

QuijoSavan schreef:
Het is allemaal politiek/economisch spel!

Hèhè, nog iemand die zijn ogen open heeft.

Mijn man vertelde gisteren dat in een dorp hier vlakbij een man zijn auto op water had lopen, al jaaaren geleden.
Shell heeft de uitvinding van hem afgekocht in ruil dat hij zijn mond hield en dat heeft hij gedaan. De man heeft het geheim van zijn uitvinding mee het graf in genomen.

Ik snap dat veel mensen denken dat als er een remedie was voor een ernstige ziekte 'men' dit echt wel zou toepassen maar in de echte wereld werkt het helaas niet zo. Ik zou een dergelijk bericht nooit plaatsen als het niet waar zou zijn en gezien de dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven (ben vrees ik iets ouder dan een groot deel hier) sta ik niet meer te kijken van zulke dingen.
Neemt niet weg dat ik ze nog steeds schokkend vind en vind dat dit nooit zou mogen, dat mensen nog altijd belangrijker zijn dan geld maar voor de farmaceuten en politiek werkt dat niet zo.
En het is belangrijk zulke dingen te weten zodat, mócht het ongeluk je treffen en de ziekte jóu zou treffen, je weet dat je meer keuzes hebt dat wat de farmaceuten je doen geloven.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:54

Nog een voorbeeld : Er is net een klein onderzoek gedaan naar de bloeddrukverlagende werking van chocolade. De resultaten waren positief. De chocolade werkte net zo goed als bloeddrukverlagende medicijnen. Er is echter geen geld voor een groot, professioneel onderzoek. En waarom? Omdat chocolade voor de farmaceutische industrie niks opleverd en de pillen juist wel.

Dat er geen simpele en goedkope behandelingswijzen worden onderzocht, en gepromoot heeft voornamelijk met de macht van de grote farmaceutische bedrijven te maken. Achter de schermen hebben de multinationals een heleboel te zeggen. En hun eerste prioriteit is nog altijd winst maken, zodat de aandeelhouders tevreden blijven. Hoe ze dat doen maakt niet uit.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:01

das toch niet waar farmaceutische bedrijven doen veel om goedkopere producten te leveren, zie maar naar de witte producten medicijnen.

waarschijnlijk zal chocolade niet genoeg bloedverlagend zijn als sommige betablokkers en dan heb je jou antwoord Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:25

Ik geloof het opzich wel, maar heb er voorderest geen verstand van en kan dus ook niet echt een mening erover vormen. Maar ik geloof zeker dat alles om winst maken draait in deze wereld tegenwoordig.