En dat buikje moet er natuurlijk af, anders kun je je niet vertonen in
bikini! Ghehe!
Die situps werkt allemaal niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:Ik ben zo lui als een varken en zit met hetzelfde probleem. Al die oefeningen ontzie ik gwn. Ik ben gelukkig niet dik dus een enorme buik heb ik niet, mr ik wil zo graag een heel klein blokjes buikje. Ik heb er wel eens aangedacht zo'n apparaat vn tell sell te kope mrja die werken toch niet. Zou echt makkelijk zijn als het uit zich zelf gaat.
BrittKitt schreef:Nee daarmee train je geen vet weg op je buik, het helpt wel om spieren te kweken en om het ietwat strakker te maken. Maar als je 'vet' op je buik hebt werkt het niet
MyrtheJ schreef:Ach, ik zit op het moment op een suikervrij dieet (om medische redenen)en moet zo'n 2 liter water drinken per dag, verder mag ik alleen kruidenthee drinken. Ik voel me nu toch aardig 'slapjes' door de ontwenningsverschijnselen en het warme weer, maar als ik vandeweek genoeg geld bij elkaar heb voor een mp3, en er wat meer aan gewend ben ga ik skeeleren. Je moet gewoon even die knop omzetten en je eraan houden volgens mij... Ik moet en zal ook een platte buik krijgen deze zomer