Strakkere buik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Strakkere buik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 15:49

Het is weer zomer, en heb wel een beetje een buikje gekregen Haha! ..
En dat buikje moet er natuurlijk af, anders kun je je niet vertonen in
bikini! Ghehe!
Die situps werkt allemaal niet .. Wat denkenn jullie?

Tempus_Fugit

Re: Strakkere buik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:51

stallen uitmesten, hardlopen, veel paard rijden.
vooral van die dingen waar je je hele lichaam mee 'traint' en niet alleen concentreren op je buikspieren, dan hou je de oefeningen veel langer vol.

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:52

joggen! (jaja met dit weer Schijnheilig )
of traplopen! helpt ook heel goed Ja

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 15:54

Joggen is niet voor mij weggelegt Clown ..
Traplopen idd goede oefening!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:01

Ik ben zo lui als een varken en zit met hetzelfde probleem. Al die oefeningen ontzie ik gwn. Ik ben gelukkig niet dik dus een enorme buik heb ik niet, mr ik wil zo graag een heel klein blokjes buikje. Ik heb er wel eens aangedacht zo'n apparaat vn tell sell te kope mrja die werken toch niet. Zou echt makkelijk zijn als het uit zich zelf gaat.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:04

die aperaten werken niet hoor, is alleen irri met die stroom schokjes, kietelt of brand zelfs.
sit ups werken wel, maar moet je vooral de schuine buikspieren trainen.
ps, loopt al ergens een topic over!!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:05

Skaten! Goed voor je kont en bovenbenen en de rest van je lichaam pak je mooi mee Ja (rug bijvoorbeeld, waardoor je buikspieren ook getraind worden)

Met alleen je buikspieren trainen kom je nergens in ieder geval, buikspieroefenen verbranden geen vet en val je dus niet af Knipoog
Plaatselijk afvallen werkt uberhaupt niet goed dus gewoon iets doen wat overall werkt

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:06

C_hristel schreef:
Ik ben zo lui als een varken en zit met hetzelfde probleem. Al die oefeningen ontzie ik gwn. Ik ben gelukkig niet dik dus een enorme buik heb ik niet, mr ik wil zo graag een heel klein blokjes buikje. Ik heb er wel eens aangedacht zo'n apparaat vn tell sell te kope mrja die werken toch niet. Zou echt makkelijk zijn als het uit zich zelf gaat.

Voor blokjes zul je toch echt wel wat buikspieroefeningen moeten doen ben ik bang Lachen

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:07

ik heb geen idee hoe ik er aan kom maar ik heb nergens last van! heb zelfs beettje blokjes.. en geloof mij: ik ben de grootste vreetzak die er bestaat

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:07

Daar hebben vrouwen helemaal geen aanleg voor, dus dat kost je een hoop bloed, zweet en tranen Clown

Mn zusje heeft het ook maar die danst twee keer in de week en eet niks 'slechts'

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:08

Elzepelze: denk het ook Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:23

Toch maar gaan hardlopen Haha!
Ik loop pas een tijdje hard en ik merk al wel beetje verschil eigenlijk Haha! (ik loop niet daarom hard maar is wel mooi bijkomend voordeel Haha! )

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:51

Als ik téveel eet, krijg ik een ontzettend dikke buik.
Vandaar dat ik altijd wat minder eet.
Ik rij paard, loop soms de trappen.

Echt helpt het niet, maar ik ga er toch mee door. (maar niet met dit weer Tong uitsteken )

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:52

Mijn vader heeft een sportschool en die zegt dat fietsen naar school en dat soort dingen niet meegerekend mogen worden omdat dat 'gewenningsbeweging' is. Je lichaam went er aan en dan heeft het geen effect meer!

Je moet dus opbouwen om effect te krijgen/houden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:53

gebruik zoekfunctie verschrikkelijk veel topics hierover

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:56

Volgens mij zijn opbouwende buikspieroefeningen de enige dingen die er zijn die ook echt werken.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:00

Nee daarmee train je geen vet weg op je buik, het helpt wel om spieren te kweken en om het ietwat strakker te maken. Maar als je 'vet' op je buik hebt werkt het niet Knipoog

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:02

Conclusie; eerst het vet eraf trainen/halen/houden desnoods door middel van een dieet.. Daarna pas consequent trainen/opbouwen en hopen op blokjes Haha!

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:03

gewoon fitnissen. buispieren trainen helpt wel om blokjes op te bouwen maar niet om 'al'' je vet weg te trainen van je buik. totale workout dus.. Knipoog

Als je het eenmaal gewend bent vind je het heerliujk. ik sport 2uur per dag. ben daarna lekker fit en heb ene prachtlijf daardoor én kan alles eten! *LOL*

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:04

Ach, ik zit op het moment op een suikervrij dieet (om medische redenen)en moet zo'n 2 liter water drinken per dag, verder mag ik alleen kruidenthee drinken. Ik voel me nu toch aardig 'slapjes' door de ontwenningsverschijnselen en het warme weer, maar als ik vandeweek genoeg geld bij elkaar heb voor een mp3, en er wat meer aan gewend ben ga ik skeeleren. Je moet gewoon even die knop omzetten en je eraan houden volgens mij... Ik moet en zal ook een platte buik krijgen deze zomer Haha!

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:04

dieeten helpt pas na maanden en op den duur ook niet echt omdat je stofwisseling zich daarop aanpast, gewoon sporten. En ja als je lui bent. Doe je het toch lek\ker niet.. Je hebt er alleen jezelf mee Knipoog

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:05

BrittKitt schreef:
Nee daarmee train je geen vet weg op je buik, het helpt wel om spieren te kweken en om het ietwat strakker te maken. Maar als je 'vet' op je buik hebt werkt het niet Knipoog

Ja daar heb je wel gelijk in. Als je er een laagje vet over hebt dan dan zal je die spieren nooit echt zien.

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:05

MyrtheJ schreef:
Ach, ik zit op het moment op een suikervrij dieet (om medische redenen)en moet zo'n 2 liter water drinken per dag, verder mag ik alleen kruidenthee drinken. Ik voel me nu toch aardig 'slapjes' door de ontwenningsverschijnselen en het warme weer, maar als ik vandeweek genoeg geld bij elkaar heb voor een mp3, en er wat meer aan gewend ben ga ik skeeleren. Je moet gewoon even die knop omzetten en je eraan houden volgens mij... Ik moet en zal ook een platte buik krijgen deze zomer Haha!

Super zo'n dieet. Zou inderdaad wel even wennen zijn aangezien bijna ieder lichaam wel verslaafd is aan suiker.. Lekker gezond! Vooral mee doorgaan!!

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:06

Heb van alles geprobeerd, sit up's blablabla niets werkt. Behalve dansen ik weet het, ik ben raar Clown

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:07

Je moet gewoon gezond eten, absoluut niet gaan minderen, daar past je lichaam zich op aan en op de langere termijn kom je er zelfs alleen maar van aan!

Gezond eten en sporten is het beste. 1 x in de week sporten is overigens veel te weinig om resultaat te zien dus moet je vaker sporten Lachen

Het is ook goed om te gaan sporten met een vriendin te gaan ofzo, dan heb je een beter doel en is gezelliger!

Helemaal niet raar Roest dat dansen wel werkt! Dat is pas een total workout!