Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tanya89 schreef:Ik denk dat er dan iets mis is met de traanbuizen ofzo..
_Micha_ schreef:Lotteke het kan ook zo zijn dat ze juist veel heeft mee gemaakt dat ze nu niet meer 'kan' huilen. Ik geloof wel dat er mensen zijn die echt niet kunnen huilen. En niet omdat er iets mis is met hun ogen/traanbuizen
Careano schreef:Volgens mij kan dat wel hoor.. Dat idee heb ik wel dat dat kan.
Ik huil ook niet echt bij dingen waar je bij 'hoort' te huilen. Bij begravenissen huil ik nooit.. Dat kan ik niet, geen idee waarom. Soms schaam ik me dan, want iedereen zit daar zo verdrietig en dan denken ze dat ik het niet erg vind ofzo..
Ik heb meer dat ik dingen opkrop, en dan als ik een keer huil, bijv. als m'n vinger tussen de deur komt ofzo, dan huil ik ook gelijk om al die dingen waar ik toen niet om gehuild heb, haha. Lekker duidelijk
Quellian schreef:Laatst zei iemand tegen me: 'ik heb het empatisch vermogen van een dode boom'.
Barmat schreef:Behalve... bij begravenissen! Ik weet niet wat het is, maar dan moet ik eigenlijk altijd lachen, echt tot slappe lach aan toe... en dat terwijl ik het écht niet leuk vind ofzo, zeker bij een dierbaar persoon niet..... toch knap l-u-l-l-l-ig