Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al ben ik de 63 kilo nu wel voorbij en weeg ik tegenwoordig 67/68 kilo, ben wel net zo lang als jou 

) spijkerbroeken Miss Sixty, Little Big(LTB), Indian rose etc allemaal lang genoeg en zitten mooi strak 
vooral met jongens, enzo... daar kwetst iemand je toch heel erg mee...Bombarie schreef:Ja soms heb ik ook het idee dat het gewoon de nijd is, mensen die zo'n opmerking maken zijn vaak zelf ook iets te dik, het is alleen zo jammer dat ze niet beseffen dat dun zijn ook niet altijd makkelijk is, dat wij ook werken om op gewicht te blijven... het is in deze maatschapij altijd alsof de dikke mensen de enigen zijn die het zwaar hebben. Naar mijn idee is het moeilijker om iets te eten dat je niet weg krijgt, dan iets te laten staan.. maar voor een dik persoon is het waarschijnlijk weer andersom zo.. pff lastig.
Dat wil ik wel houden, maar als ik stressige en drukke periodes heb dan vergeet ik snel te eten.
) Welshcobfan schreef:Maar na je kinderen ben je zo weer te dun. Mijn zus is nog steeds niet zwaarder dan 55 kilo, ondanks haar 3 kids....

Moeilijk is het wel maar probeer het toch van je af te zetten en er zo min mogelijk aan te denken. Gewoon lekker gezond eten, niet proberen om met vet eten aan te komen want dat is ook niet gezond. De kilo's komen vanzelf wel, of dat nu snel of langer duurt, komt vanzelf.Welshcobfan schreef:Maar na je kinderen ben je zo weer te dun. Mijn zus is nog steeds niet zwaarder dan 55 kilo, ondanks haar 3 kids....
) 
Extra dikke pannenkoeken, extra veel jus, extra pap... heeft niet geholpen 
En m'n paardrijbroek die ik al 3 jaar heb wordt me te groot
Terwijl ik wel genoeg eet. Maar ik beweeg wel veel. 
) en altijd chocola, of koek, of allebei
en iets van energydrink, zit ook heel veel suiker in..