Ook een hekel hieraan??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Ook een hekel hieraan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 20:26

Ik word er zelf echt gek van, van dat blonde mensen dom zijn! In het begin vond ik het nog niet zo vervelend, maar sinds een tijdje kan ik er echt niet meer om lachen! Het begint bijna op discriminatie te lijken. Als je een keer iets fout zegt of zo, ben je meteen een dom blondje! Iemand die ik ken, is er zelf in gaan geloven ook! En die brunettes zijn, oh zo slim! heeft iemand hier ook genoeg van? Geen reacties van: "Oh, ik vind het wel grappig, hihi"

suusje26

Re: Ook een hekel hieraan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:30

Ik ben zelf half blond (geverfd Knipoog ) en daarom maken ze vaak van die opmerkingen, maar ik luister er eigenlijk niet na.
Ik denk dat je je er niet zo druk om moet maken, want hoe bozer jij wordt, heo vaker ze het gaan zeggen wantd an is het leuk, en al sje niet reageert is het niet leuk.

En iedereen wordt wel eens voor "blondje" uitgemaakt, en niet alleen echte blondjes, ook brunettes..

Maar nee, ik heb er dus geen hekel aan ? Lachen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 20:32

suusje26 schreef:
Ik ben zelf half blond (geverfd Knipoog ) en daarom maken ze vaak van die opmerkingen, maar ik luister er eigenlijk niet na.
Ik denk dat je je er niet zo druk om moet maken, want hoe bozer jij wordt, heo vaker ze het gaan zeggen wantd an is het leuk, en al sje niet reageert is het niet leuk.

En iedereen wordt wel eens voor "blondje" uitgemaakt, en niet alleen echte blondjes, ook brunettes..

Maar nee, ik heb er dus geen hekel aan ? Lachen

ik wordt er meestal niet boos om, ik ben namelijk een aardig verlegen iemand

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:06

Ik vind het wel humor eigenlijk. Ik maak ook nogal vaak wel blonde opmerkingen haha.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 22:17

Ik gebruik t als excuus ik ben nu donkergeverfd maar als ik dan een hele domme opmerking maak heb ik het domme blondjes excuus Haha!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 22:20

Ach ja.. ik ben ook blond en moet altijd wel lachen om die opmerkingen hoor. Wees blij dat je blond bent, dan heb je tenminste een reden wanneer je iets verkeerds doet. Haha!

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 23:01

saskiakefie schreef:
Geen reacties van: "Oh, ik vind het wel grappig, hihi"

Plien91 schreef:
Ik vind het wel humor eigenlijk. Ik maak ook nogal vaak wel blonde opmerkingen haha.

Ik denk dat je je iets minder druk moet maken. Probeer het te zien als iets handigs/leuks. Een paar donkere vriendinnen van mij zouden ook graag blond willen zijn. En als je die opmerkingen echt heel erg vervelend vind, zou ik er gewoon wat van zeggen, denk ik... Maar ik zou eerst proberen om er trots op te zijn.
Nja beetje vage tekst maar je snapt het wel denk ik.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 23:02

dat komt door mensen zoals parishilton en jessica simson

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 23:03

Ik ben een brunette met *blonde genen*, ik denk dat je er niet teveel aandacht aan moet schenken. Als je je ergens aan irriteerd kan dat knap lastig zijn dat weet ik wel.. Maar het is eigenlijk zonde om je je hierover druk te maken..

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 23:06

Hihi, ik vind het opzich niet zo erg, als het maar bij een grapje blijft. Niet dat ze het blijven herhalen Scheve mond

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 23:39

Ik irriteer me er niet zo aan. Ik vind het meestal wel een perfect excuus Bloos Maar je hebt blond en blond. Ook mensen met donker haar kunnen hartstikke blond zijn Ja
Maar het lijkt me niet leuk als ze het echt voortdurend zeggen, dan is het niet meer leuk. Het moet wel een grapje blijven. Bij mij blijft het vaak wel een grapje. Of ik gebruik het zelf maar als excuus.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 07:49

Ghehe, als ik weer eens wat doms doe zeg ik dingen als. "Ja, maar ik mag dat, want ik ben blond" Schijnheilig
Ik vind het juist wel handig Vork

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:19

PrinCessRomy schreef:
Ik gebruik t als excuus ik ben nu donkergeverfd maar als ik dan een hele domme opmerking maak heb ik het domme blondjes excuus Haha!

Mn broertje (donker) zegt als mijn moeder (blond) haar haar geverfd heeft: "Je kan het dan wel donker verven, slimmer word je er echt niet van hoor"

Ik ben zelf ook blond, maar heb niet zo'n last van dit soort opmerkingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:22

Ach, jullie blondjes horen "blondje", al dan niet in combinatie met "dom", en ik ben een typisch gevalletje van "hey rooie!", en zo heeft iedereen wel iets. Clown

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:23

niet te druk in maken, ik ben regelmatig "dom blondje", terwijl ik toch echt bijna zwart haar heb Tong uitsteken .

Andere opmerkingen:"Hmmm, geverfd zeker?"

Overigens haal ik soms echt domme acties uit. Heeft echt niets te maken met dom zijn...

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:25

Ik hoor inderdaad heel vaak 'bloooond' als ik een foutje maak, maar ik ben wel de enige van m'n vriendinnen die zoals het er nu voor staat ove rgaat, dus ik weet wel beter Knipoog

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 09:53

Ach ik kan er wel om lachen. Haha!
Word gelukkig hier niet zovaak gezegt.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 12:55

Ik ben zelf al jaren geen echt blondine meer en mijn vriendin is al haar hele leven in bezit van zwart haar maar hoe vaak wij niet blond worden genoemd Haha!
Ik vind het niet erg, want ik roep dat ook vaak genoeg, hoe moet je anders verklaren als ik weer eens iets stoms zeg of doe? Haha!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 12:58

mijn haar is rood, maar ik krijg vaak te horen ''rood van buiten, blond van binnen''

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 15:35

Ik ben een ras-echte brunette maar roep ook weleens dat ik blond geboren ben. Zou je er niet te veel van aantrekken, dat maakt het voor degene die de grappen maakt des te leuker...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 20:23

Ja, ik probeer me er ook niet van aan te trekken, maar het wordt constant herhaald, en dat is echt irritant! Vaak vind ik de grappen van leraren wel leuk, maar als ze het dan over "blond" gaan hebben, merk ik dat ik er echt niet om kan lachen..

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:26

Het boeit me niet zoveel, maar toen een leraar "dat blonde geval daar" tegen me zei ben ik toch wel even tekeer gegaan tegen hem.
Grapjes, okee daar heb ik niks tegen. Maar als iemand bloedserieus zoiets door de klas gaat roepen.. Nors opkijken

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:26

pff ik trek me er niks van aan
voor mij is het zelfs vaak een stimulans om heel erg goed m'n best te gaan doen, op school bijvoorbeeld.. en tsjah ik heb dan ook de hoogste cijfers van heel Havo5 dus dat zal vast aan me haar kleur liggen Nagelbijten / Gniffelen
meestal noemen ze me domblondje als ik een echt domme opmerking maak en dan kan ik er ook wel om lachen. maar goed, 4 van 5 van mijn groepje vriendinnen zijn blond, alleen ben ik dan het blondst Clown

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:29

Ik heb zelfs een t-shirtje met de tekst:

"I am a natural blonde... please speak slowly" er op Haha!

Je moet er zélf de draak mee steken, niet wachten tot een ander het doet. Ik ben een natuurlijk blondje ja, heb het nu in een iets donkerdere tint geverfd maar heej! de zomer komt er aan en dus word ik volgende week weer gewoon, lekker, heeeeel blond!

Blond is iets anders als blont he Knipoog

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:31

Citaat:
Ik word er zelf echt gek van, van dat blonde mensen dom zijn! In het begin vond ik het nog niet zo vervelend, maar sinds een tijdje kan ik er echt niet meer om lachen! Het begint bijna op discriminatie te lijken. Als je een keer iets fout zegt of zo, ben je meteen een dom blondje! Iemand die ik ken, is er zelf in gaan geloven ook! En die brunettes zijn, oh zo slim! heeft iemand hier ook genoeg van? Geen reacties van: "Oh, ik vind het wel grappig, hihi"

Waarom mogen die reacties niet?
Sommige mensen vinden het grappig.
en heel banketstaaf maar het is discriminatie.
discriminatie is dingen erbij halen, in dit geval blond haar, wat er niet toe doet.
En zelf vind ik het ook niet grappig, het is te standaard.
maar om je hier nou zo boos over te maken.
Er zijn wel ergere dingen hoor.
Laatst bijgewerkt door Scotty__ op 14-04-07 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt