Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar als je twijfelt en onzeker bent moet je gewoon voor flessen gaan. Je kindje voelt jouw onzekerheid ook en je hoeveelheid melk gaat ook naar benenden bij onzekerheid enzo. Flessen is op dat punt dan ook veel gemakkelijker dat je kan controleren wat ze binnen hebben, en dat je dat heel gemakkelijk kan regelen ( kwa tijd er tussen)
) Zij heeft 3 kinderen , de eerste heeft ze geprobeert om bv te geven, maar was alles wat jij beschreef en had dus niet genoeg melk, met als gevolg dat hij ondervoed was en steeds maar weende. En is dus na een week of 3 overgeschakkeld op flessen. De 2de was meteen flessen, want ze wou haar kindje niet weer te kort doen ( zo zei zij hetzelf). De derde ( een verschil van 7 jaar en met samen met mij bevallen) heeft ze 6 maand zonder probleem bv gegeven. Gewoon omdat ze zelf er open voor stond.
hihi (toen vond ik het niet zo leuk) Daarbij was het voor mijn man ook erg leuk om hem de fles te kunnen geven vanaf het begin wat hij bij de eerste helaas niet gelijk heeft meegemaakt.