Sorry iedereen,
ik was even overspoeld met tentamens en opdrachten (en geen internet) maar nu ben ik bijna klaar met alles en er is ook weer veel gebeurd,
hoe het ermee staat..
inmiddels is ze voor de tweede keer geopereerd en het viel haar niet mee. weer die snee open
naast haar in de kamer lag een illegale chinees die geen nederlands sprak dus echt leuk gezelschap had ze niet. Ze is al weer een paar weken thuis maar die slimme artsen (ze doen hun werk heel goed hoor maar dit was natuurlijk wel een beetje voorspelbaar) hebben geconcludeerd dat ze nu twee keer geopereerd hebben en dus in het 'besmette'weefsel hebben gesneden. Of tewel weer kans op uitzaaiing.
hoewel die kans niet zo groot is (in 90% van de gevallen komt het niet terug) begint mams maandag een 5 weken bestraling. Het zal waarschijnlijk zwaar worden omdat ze een groot gebied gaan bestralen als welliswaar met lichte dosis maar er worden ook vitale organen geraakt.
emotioneel gezien loopt het ook niet zo lekker thuis. mijn vader is 1.5 jaar geleden behandeld voor ook iets zeldzaams en is net weer een beetje op de been en nu is mams dus aan de beurt.
anyway, vrijdag lever ik op school mijn laatste opdrachten in en dan ben ik van plan om veel meer naar huis te gaan zodat ik daar de boel een beetje kan opvangen..