Nikka schreef:Ik ben waarschijnlijk koopverslaafd vlgns de test. Vind het echt een flauwekultest, sorry. Scoor op 3 punten. Ten eerste vertel ik niet altijd over mijn aankopen. Nee omdat er in het verleden in de familie wel eens negatief op gereageerd werd. Ten tweede koop ik soms dingen ter troost. Ik koop nooit meer dan ik me kan veroorloven, dus....... Trouwens dan eet ik ook altijd meer chocolade en snoep en ik ben nog altijd geen eetverslaafde. Ten derde weet ik niet altijd waar ik het geld laat. Ja maar zoals ik ze: ik koop nooit meer dan ik me kan veroorloven. Als ik minder heb heb ik geen enkel probleem om het kopen te laten. We verdienen allebei goed, dus koop ik wat meer dan vroeger, nou en!
Ja ik denk dat ik identiek de 3 zelfde dingen dan jij ingevuld heb.
Ik vertel het aan mn vriend niet meer dat ik wat gekocht heb, die vind het ofwel niet echt mooi ofwel zeurt ie erover dat ik weeral maar wat gekocht heb. ( is nu ondertussen toch al 2 weken geleden
).
Soms voel je je inderdaad wel niet zo goed, of heb je niets om aan te trekken en dan durf ik ook al wel ns wat kopen...maar vaak zijn dat wel de dingen die je maar 1x draagt. ( bij mij toch).
Als ik zelf geen geld meer heb, of de middelen niet, dan koop ik idd niets. Ik ga er wel geen schulden voor maken.
luxje schreef:McSquizzy schreef:Alleen hoe je van die verslaving afkomt staat er niet bij
er staat toch meerdere keren op de site een training aangeprezen om van je koopverslaving af te komen

Hebk net ook gevonden.
Maar 23 maart is net gepasseerd... vraag me af hoe die trainingen in zn werk gaan...
C_hristel schreef:Ik ga die test ook eens doen. Ben bang voor de uitslag

Laat het weten!!