Ik heb een nogal genant probleem....Ik zweet heel snel (vooral onder mijn oksels) en mijn zweet ruikt ook nog eens heel sterk

Ik heb qua deodorants en anti-transpirants ongeveer alles geprobeerd. Ook met speciale vloeistof die je met een watje onder je oksels moet smeren zweet ik er na een uurtje doorheen.
Ik schaam me hier best heel erg voor...Ik let er bij kleding kopen op dat ik kleding kies waar je zweetplekken niet zo goed in ziet, en ook dat ik kleding koop van stoffen die minder zweterig zijn (dus geen polyester enzo) maar aan de lucht ontkom je ook dan niet. Hierdoor voel ik me heel erg ongemakkelijk.
Overigens is dit niet iets wat ik me in m'n hoofd haal, mijn ouders en beste vriendinnen hebben me er ook een paar keer op gewezen dat ik beter even iets schoons aan kan doen. Ik heb ook nooit twee dagen hetzelfde T-shirt aan en als ik uit m'n werk/school kom doe ik ook altijd meteen iets anders (fris) aan. Na het paardrijden is het helemaal ernstig en ik ga ook altijd zo snel mogelijk naar huis na het rijden.
Opzich vind ik wat zweten na het rijden wel normaal, maar omdat het zo ruikt vind ik het echt heel naar.
Wie heeft er een briljante tip voor iets dat helpt tegen overmatig zweten?
Ik heb wel eens gehoord dat je je oksels kan laten inspuiten met botox (klinkt raar) omdat je daar dan niet meer kan zweten. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? En hoe lang helpt dat dan?
edit: ik ben vergeten te vermelden dat ik er vooral in de winter last van heb, in de zomer draag ik veel mouwloze topjes en dat gaat redelijk goed. (nog wel zweten maar minder, ik denk omdat er dan meer lucht bij komt als wanneer je een dikke trui aan hebt)