Vorige week is bij vrienden van ons een kindje geboren. Na de eerste juichberichten bleek dat het kindje een ernstige hartafwijking heeft. De afgelopen week ging het best goed met het kindje. Vandaag is ie geopereerd, we kregen eerst een sms-je dat de operatie gelukt was, maar nu krijgen we net bericht dat er complicaties zijn en dat het niet goed gaat.
Ben er erg verdrietig van en nou heb ik ook nog een domme actie uitgehaald. Ik had nl meteen na zijn geboorte een rompertje gekocht om alvast kado te doen. Daarna hoorden we dus dat het niet goed was. Ik heb zitten twijfelen wat ik zou doen, maar ik dacht ja, ze hebben wel een kindje, om nou met alles te wachten tot je zeker weet dat het goed zou gaan vond ik ook zo wat. Dus ik heb er een mooi kaartje bij geschreven, dat ik niet wist waar ze op dit moment op zaten te wachten maar dat ik hoopte dat ze tussen alle emoties door ook blij konden zijn met hun kindje en vandaar dat kadootje dan. Maar ik heb het niet direct op de bus kunnen doen en dat heb ik dus vandaag bij ze in de bus gedaan, met "sterkte" (en een tekstje) erbij opgeschreven voor de komende operatie. Nou hoorden we dus vanmiddag dat ie dus vandaag al geopereerd werd (dacht dat dat morgen was) en nu dus dat het niet goed gaat. Ik voel me zo ongelofelijk stom daarover, straks gaat het helemaal niet goed met dat kindje en dan heb ik zo'n blij rompertje door de bus gedaan.
Heb hun familie (ook vrienden van ons) al ge-smst wat ik gedaan had en of misschien iemand dat pakje moest onderscheppen. Ik voel me zooo stom, dat is toch erg pijnlijk als ze dat pakje vinden als het niet goed afloopt? Pfff....