Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veulentjes schreef:Ik ben nu 16, maar begin toch een beetje te twijfelen over mijn gebit. Ik ben een paar jaar geleden wel een keer bij de orthodontist geweest, maar toen was het hulpmiddel groter dan de kwaal zei de orthodontist. Nu merk ik dat mijn gebit een beetje verandert, en steeds kijk ik er naar en irriteer ik me aan een paar tande. Wat zouden jullie doen?? en ben je niet een beetje oud als je 16 bent en nog een beugel hebt/krijgt??
sunshine schreef:Ik ben 18, heb nu een beugel.
Maar ik moest wel wachten totdat ik uitgegroeid was, ik krijg namelijk een kaakoperatie.
Ik zou zeker voor een beugel gaan, straks krijg je misschien spijt.
veulentjes schreef:Ik ben nu 16, maar begin toch een beetje te twijfelen over mijn gebit. Ik ben een paar jaar geleden wel een keer bij de orthodontist geweest, maar toen was het hulpmiddel groter dan de kwaal zei de orthodontist. Nu merk ik dat mijn gebit een beetje verandert, en steeds kijk ik er naar en irriteer ik me aan een paar tande. Wat zouden jullie doen?? en ben je niet een beetje oud als je 16 bent en nog een beugel hebt/krijgt??
Meryl schreef:als je een aanvullende verzekring hebt na je 18de krijg je hem ook vergoed, alleen is die verzekring heel duurDus ik zal er nu nog even gebruik van maken als ik jou was!