Navelpiercing wel of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Navelpiercing wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:00

Ik mag wel een navelpiercing, en vind het ook altijd wel mooi maar zit heel erg te twijfelen of ik er nu wel of niet 1 zou nemen.. (vooral niet omdat ik het zo eng vind om er 1 te laten zetten, als het eenmaal zit is het geen probleem meer Clown )
Wat zouden jullie doen en waarom?

Julia_Romeo

Re: Navelpiercing wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:01

Ik heb het ook.. ik vond het niet echt pijn doen, en als je het wil,gewoon doen Knipoog maarja je moet het zelf weten.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:02

en wat zijn de ''voor'' en na delen van een navelpiercing?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:02

Dat moet je zelf weten Clown Als een ander in de sloot springt doe jij dat toch ook niet? Clown

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:03

Je twijfelt niet voor niets, bij twijfel neit doen... als je 200% ervoor gaat, kan je hem altijd nog laten zetten.

edit: zelf zou ik er niet aan beginnen overigens. Ik heb 1 paar oorbellen en dat vind ik meer dan genoeg... 1 gat in elk oor is voor mij genoeg Clown
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 08-03-07 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:04

nee klopt, maar ervaringen en meningen van anderen is wel zo handig om tot een juist besluit te komen als er goede argumenten worden gegeven Knipoog

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:04

Niet! Vind het gewoon lelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:05

en waarom presies vind je het lelijk?

allie_mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:05

Ik mocht er ook 1 maar deed het niet omdat iedereen hem al had
Ik vind het echt wel leuk hoor daar niet van.
Maar dat hield mij tegen.
Veel denkplezier nog Clown

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:06

Ik vind het er altijd heel asociaal uitzien Nagelbijten / Gniffelen Het kan opzich wel mooi zijn maar ik heb het nog nooit gezien, over het algemeen zijn de mensen die er mee lopen te showen veel te vet en is het gewoon ranzig om naar te kijken.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:07

Waarom zou je het niet doen als een ander het lelijk vind? Clown Het gaat er toch om dat JIJ het mooi vind! En als je nu al zo twijfelt zou ik er zowiezo niet aan beginnen. Beter wachten tot je zeker weet dat je het ECHT wilt

Anoniem

maar ik heb een mooi strak buikje dus te vet ben ik zekers niet Knipoog

Peeetje

Er is toch een centraal piercing-topic?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:08

Peeetje schreef:
Er is toch een centraal piercing-topic?

Volgens mij wel ja Ja

Mandy

het zetten deed bij mij geen pijn daarna ook geen last van gehad als je het prikken alleen beetje eng vind niet kijken, navelpiercing vind ik persoonlijk erg mooi maar zoals visconti zegt de mensen die em laten zien zijn idd vaak dik

fransheijs

Voor mij heeft het niets met vet of strak te maken, ik vind het gewoon een afknapper wanneer iemand zo'n metalen ding halverwege zijn buik heeft bungelen.....kwestie van smaak, of wansmaak!

Peeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:09

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:10

Dit hoort in het centrale piercingen-topic.!

Mrja ik heb er zelf ook 1, lang overgedacht, toch genomen. Hij kan er tenslote altijd nog uit. Bij dikke mensen vind ik het onwijs lelijk staan. Alleen het prikje voel je even. Zelf vind ik het wel leuk, maar je moet er een figuur voor hebben

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:11

hee..
ja ik zou het wel doen.
het blijkt dat het al leen de 1e dag zeer doet!
t staat mooi!
en k zou er zelf ook we;l een willen!
suc6 met de beslissing!
xx

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:14

Een navelpiercing vind ik persoonlijk echt geweldig! Heb er zelf geen want ik mag er pas een als ik 16 ben Knipoog. Sommige mensen vinden het sonde omdat je er niet veel van zal zien. Of arrogant maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen Lachen. Ik ken zat mensen die een navelpiercing hebben en die er dus echt totaal niet arrogant uitzien, ik denk dat dat er gewoon aan ligt hoe je er voor de rest uitziet Lachen, het ligt gewoon aan je uitstraling Lachen.

Ik zou er wel nog heel goed over nadenken, het is dan wel niet zo dat je niet meer terug kan want het groeit altijd dicht Knipoog . Maar toch Knipoog.

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:17

Ik heb er een gehad, en heb er nooit problemen mee gehad. In het begin was de hoge boord van m'n rijbroek niet prettig, maar later merk je het niet eens meer. Ik heb hem uit moeten doen bij een operatie en toen ik weer volledig bij zinnen was om hem in te doen lukte het al niet meer. Heb ook geen zin meer om hem opnieuw te zetten, zit nu te denken over een tongpiercing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:31

ik heb nu alleen al heupbroeken ook van rijbroeken dus dat zou het probleem niet zijn, ook heb ik zat lossere shirtje's dus dat zou ook niet zo'n zeer een probleem moeten leveren.. ik zie alleen zo op tegen het laten zetten, ik denk dat alstie eenmaal zit ik er ook wel blij mee ben maar ik ben toch zo'n angsthaas Clown

wat zijn de dingen waar je rekening mee moet houden als hij net gezet is?

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:36

ik durfde het nooit, uiteindelijk op een moedige dag toch gedaan, je voelt er écht zowat niks van. Nu denk je natuurlijk, yeah right, dat zeggen ze allemaal, maar je vindt het zo spannend op dat moment dat de adrenaline door je lijf giert en je dus écht vrijwel niks voelt Knipoog

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:36

Sannum schreef:
Ik heb er een gehad, en heb er nooit problemen mee gehad. In het begin was de hoge boord van m'n rijbroek niet prettig, maar later merk je het niet eens meer. Ik heb hem uit moeten doen bij een operatie en toen ik weer volledig bij zinnen was om hem in te doen lukte het al niet meer. Heb ook geen zin meer om hem opnieuw te zetten, zit nu te denken over een tongpiercing.

doet veeeeeeeeeeeeeeeeel minder pijn als een navelpiercing, houd er alleen rekening mee dat je de eerst week amper kunt eten, ik heb de eerste week alleen ijs, yoghurt en pannekoeken op. rijst en spaghetti gaat echt niet, draait om het bolletje heen, heel pijnlijk in het begin.

CarThi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:39

ik heb een navelpercing... deed geen pijn en bloedde ook niet.
heb hem nu al bijna 2 jaar en helemaal geen last van gehad.... ik heb hem in de winter laten zetten omdat ik toen wist dat ik toch niet kon gaan zwemmen. (mag pas na een tijdje)