Nou ben ik ook niet echt makkelijk met fruit eten.

Verder moet ik eigenlijk geen fruit. Wie heeft er tips om toch voldoende fruit binnen te krijgen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanoort schreef:Fruit 2 day
myrtheJ schreef:Van Hero heb je een soort 'fruit2day' . "je dagelijkse behoefte aan fruit in 1 flesje" Ikzelf vind het superlekker... misschien dat je zoiets eens moet proberen?
En sapjes, drink je dat wel, of ook niet? Dan zou je dat natuurlijk ook gewoon kunnen drinken. En verder.... Vitaminesupplementen met extra Vit. C?
myrtheJ schreef:Jeetje, om het makkelijk te maken![]()
uhh... Tsja denk dat je toch maar gewoon zoveel mogelijk verschillende dingen moet gaan uitproberen, en ik denk persoonlijk dat het van sommige dingen ook wel een kwestie is van leren eten/drinken......
Fleurtje100 schreef:Eeh fruit gewoon toch leren eten? Verder werkt een blender waar in je allerlei fruitsapjes en smoothies kan maken ook al. Anders hebben ze bij AH hele lekkere kant en klaar (wel duur). Probeer fruit te verwerken in je avondeten. Toetje met fruit en zoek warme gerechten met fruit erin verwerkt. Zoek maar eens op http://www.ah.nl Misschien dat je een rijstschotel met kip en perzik wel wegkrijgt.
Njen schreef:Koop een blender, gooi er fruit, yoghurt, melk en een beetje suiker in, ben er sinds ik er een heb aan verslaafd;) At ook nooit fruit.