Laatst toen ik uit was gegaan met een vriendin, werd er iets van drugs in iemands drinken gedaan die bij ons zat. (Wrsl. XTC). Diegene kreeg toen dus toen een vette trip.
Ik vond het eng om te zien hoe die persoon toen deed, hij wist echt niet wat 'ie deed enzo.
Die vriendin waar ik mee was & ik, konden er ook echt niet met ons hoofd bij waarom iemand zoiets vrijwillig zou willen slikken. Natuurlijk, het kan onder de juiste omstandigheden misschien lachen zijn, maar dát was gewoon echt niet grappig. Geloof ook dat die persoon het zelf ook niet zo leuk vond, want die werd hondsagressief.

Nou is mijn vraag aan mensen die vaker drugs hebben gebruikt, of vrienden hebben die drugs gebruiken (en dan bedoel ik niet mensen die af & toe een jointje roken), wat voor hen of hun vrienden de reden is dat ze zoiets gebruiken of gebruikt hebben, en of het ooit fout is gegaan en wat er toen gebeurde.
Ik zal mensen echt niet gaan veroordelen ofzo, ik ben gewoon benieuwd wat voor hen de reden is. Dus, kom maar op!