Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaar schreef:Ach, mij maakt het niets uit of men het 'mooi' of 'lelijk' vindt. Ik laat mijn nagels gewoon groeien totdat ze scheuren of breken, en ik heb dan ook altijd hele lange, harde nagels.
En tja, na het rijden zijn mijn nagels vaak vies ja, maar om daar nou een drama van te maken...
Maartje1990 schreef:Ik heb hele zachte nagels ik vind het ook altijd wel een mooi gezicht als ze lang zijn maar dan niet té extreem héik bedoel heb ooit eens een artikel of weet ik veel wat gelezen van een man die had nagels aan 1 hand van toch een metertje? volgens mij was dat iets in het guinness boek of records ofzo. Maar dat vind ik dus vies.
Maar iets van ongeveer 1 cm ofzo? vind ik altijd heel mooi uitzien tenminste als ze schoon zijn en er geen vuil onder zit ofzo.
![]()
Zelf heb ik geen lange nagels omdat ik dus hele zachte nagels heb. En ik vind zelf dat ik een hele rare vorm heb bij mijn nagelriem (geloof dat zo het die overgang of whatever heet van je nagel en je huid). Heeft iemand een idee hoe ik mijn nagels harder kan krijgen? Want ik ben altijd stikjaloers op al die mensen met die mooie lange nagels!
mandiiee schreef:Maartje1990 schreef:Ik heb hele zachte nagels ik vind het ook altijd wel een mooi gezicht als ze lang zijn maar dan niet té extreem héik bedoel heb ooit eens een artikel of weet ik veel wat gelezen van een man die had nagels aan 1 hand van toch een metertje? volgens mij was dat iets in het guinness boek of records ofzo. Maar dat vind ik dus vies.
Maar iets van ongeveer 1 cm ofzo? vind ik altijd heel mooi uitzien tenminste als ze schoon zijn en er geen vuil onder zit ofzo.
![]()
Zelf heb ik geen lange nagels omdat ik dus hele zachte nagels heb. En ik vind zelf dat ik een hele rare vorm heb bij mijn nagelriem (geloof dat zo het die overgang of whatever heet van je nagel en je huid). Heeft iemand een idee hoe ik mijn nagels harder kan krijgen? Want ik ben altijd stikjaloers op al die mensen met die mooie lange nagels!
Zelfs 6 meter!!! heb ik ooit gehoord op tv ze waren helemaal gekrult.....