ik ben 17, heb op dit moment cup E, en omvang 65 officieel. (en het groeit waarschijnlijk ook nog een paar jaar door

Maar er zijn helemaal geen bh's bijna te vinden E65! Ik ben dus bijna verplicht om een te grote te kopen! En, maatje E70 hoeveel keus is er? Bijna niets! Ik heb aardig wát, dus ik heb ook een stevige bh nodig. Me moeder betaalt ze gelukkig, want die prijzen zijn niet normaal. Mijn laatste bh koste 99,-! Dan heb je natuurlijk ook wel wat, maar het is gewoon niet leuk meer. Marlies Dekkers heeft dan nog wel leuke bh's voor die maat, maar ze worden al gauw ordinair, maar ze moeten natuurlijk ook weer niet te ouderwets zijn. Weet iemand dus toevallig waar je bh's kan kopen, die maten en dan goedkoper als 75,- maar toch stevig zijn?
En dat zijn dan de bh's, de bikini is helemáál een ramp! Ik heb nog nooit een goed passende bikini gehad! Afgelopen zomer ging ik één passen, ook van Marlies Dekkers want daar val je dan toch snel op terug, 120,- en hij zat niet eens super.
Pfff, misschien start ik zelf later wel een lingerie iets voor grote cup en kleine omvang!
Is er iemand die tips heeft waar ik bijvoorbeeld goede bikini of bh's kan kopen, en er geen 100,- p/s voor hoef te betalen?