hoi, wie heeft het eens gebruikt, en wat smeer je wel en wat smeer je niet in? want ik heb het dus gekregen, maar wil niet rondlopen als een zebra ofzo.
Als je het goed uitsmeerts krijg je geen strepen. En daarna goed je handen wassen. Enige nadeel is dat het stinkt (vind ik). Oh en je moet die versie voor "negers" hebben, die donkere. Dan lijk je echt heeeeel bruin!
Bij mij werkte het erg goed. Mooie egale kleur. Goed je handen wassen, die worden anders oranje, maar je zag bij mij geen scheiding tussen handen en armen hoor. Nu heb ik het eigenlijk nog niet gebruikt deze winter, maar weer eens gaan doen.
hoi allemaal!! het is gelukt ik zou eerst alleen mn armen doen om te testen, maar toch helemaal maar gedaan! en het is gelukt, geen strepen ofzo. mooie lichtbruine kleur. jeejjjjjj toen het erop was, even laten drogen, handen paar x gewasse toen PJ aan, en slapen en maar hopen dat het wat werd
Goed scrubben van te voren, gelijkmatig insmeren, je handen wassen!! en goed laten intrekken voordat je je kleren weer aan doet anders krijg je vlekken op je lijf en je kleren..
Bij mij (ik gebruik het alleen voor mijn benen, de rest kleurt wel leuk bij door de zon ) gaat het er in de douche altijd zo af (en met het afdrogen) Das wel een minpunt. Meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb het vanmorgen ook opgesmeerd en ik vind het er wel mooi uitzien. Ik ben alleen niet zo handig dat ik ook m'n hele rug er netjes mee ingesmeerd krijg?
ik heb die bodylotion ook. Na een aantal dagen gebruiken merk je het wel. Maar ik vind die qua geur niet zo lekker :s Maar als ik nood heb aan een zomerkleurtje dan gebruik ik hem wel. vooral s avonds, dan hoef ik het geen dag te ruiken
bij mij werkt het als een soort blijvende foundation. Handig hoef ik smorgens niet meer extra vroeg op om foundation op te doen omdat ik anders net zo wit als vieze sneeuw ben