Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben me er trouwens wel van bewust dat niet iedereen het zo 'luchtig' kan zien, het moet wel in je aard liggen.
saskiakefie schreef:Zoals de titel al zegt, wie is bang voor de dood? Ik zelf nogal erg. En dat is zeer vervelend, weet iemand ook hoe je er vanaf kan komen?
Ik ben eerder bang dat de dieren en mensen in mijn omgeving dood zullen gaan. Ik zou kapot gaan van verdriet... Everest schreef:Ik ben er doodsbang voor...
Ik vind het een akelig idee.. want als je dood bent.. dan ben je dood.. en kom je nooooit meer terug.. de wereld blijft eeuwig voortbestaan.. maar je komt zelf nooit meer terug..
Nooit..
Akelig idee

Ymke schreef:Ik ben niet bang voor de dood, wel op de manier hoe ik dood zal gaan? (of ben je dan ook bang voor de dood?)
En zal het moeilijk vinden dat ik dierbare ga verliezen. Everest schreef:Ik ben er doodsbang voor...
Ik vind het een akelig idee.. want als je dood bent.. dan ben je dood.. en kom je nooooit meer terug.. de wereld blijft eeuwig voortbestaan.. maar je komt zelf nooit meer terug..
Nooit..
Akelig idee
voor eventueel lijden ervoor.

). Ik zie echt overal