dat jullie het weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Dat vertelde de moeder van mijn vriend ook al ja
_bloempje_ schreef:ik ga je eerlijk vertellen dat ik hem al een jaar heb, de eerste geen last mee gehad, de 2de wel, en dat begon een paar maanden geleden.Ik gebruik deze niet. Maar vind het wel erg slordig dat ze daar nu pas achter komen!
Elessar schreef:Niet netjes dat ze daar nu pas mee komen. Gelukkig gebruik ik deze mascara niet.
Wat voor irritatie aan de ogen? Ontstekingen iod?
Faelivrin schreef:Oogpotlood is bij mij helemaal een ramp, ben nogal spastisch met mn ogen als er iets te dicht bij in de buurt komt, en dan ga ik dus knipperen en doen en dan schiet het potlood wel eens IN het oog.
nikkigioa schreef:Dit is niet bij alle mascara's van dit merk hoor. Alleen die met een bepaald serienummer (batchcode). Wel vervelend als je nu ontstoken ogen hebt. Ik zou zeggen, CLAIMEN maar!
Faelivrin schreef:Oogpotlood is bij mij helemaal een ramp, ben nogal spastisch met mn ogen als er iets te dicht bij in de buurt komt, en dan ga ik dus knipperen en doen en dan schiet het potlood wel eens IN het oog.
Faelivrin schreef:Welke mascara raden jullie dan wèl aan? Moet nieuwe maar heb helemaal geen verstand van mascara.Naja, geen verstand, weinig ervaring want hoef bijna niet te gebruiken [Van mezelf erg lange donkere wimpers.] Maar wil ze nu toch wat meer kleur geven. [En misschien wat meer volume.]