Voor veel van jullie een normaal iets, maar voor mij niet, ik was namelijk al ruim een jaar niet meer geweest....... reden: omdat ik zo gigantische bang ben voor de tandarts met name het boren.... De laatste keer dat ik er was ben ik bijna flauwgevallen in de stoel onder een zenuwbehandeling!! ik heb toen een nood vulling gehad en moest later terug komen voor een gewone vulling, ik ben nooit meer gegaan want durfde niet meer! En ik kan van mezelf wel zeggen dat ik echt niet kleinzerig ben. Ik heb tattoes, piercings, die de raarste dingen als bungee jumpen etc maar de tandarts

Nou nu was ik dus vanmorge bij mijn nieuwe tandarts, ik wilde het bij een ander proberen, kijken of die me op mijn gemak kon stellen etc en die schrok behoorlijk toen ik mijn mond open deed

Ook heeft hij 8 gaatjes gevonden. Vullingen die niet goed zaten/los zaten. En hij zei dat hij veel werk moet verrichten om mijn gebit op te knappen wil ik niet op mijn 25e een kunstgebit hebben

ik heb 4 afspraken moeten maken van alle 4 een uur lang
ik ben zo verschrikkelijk bang geworde door mijn vorge tandarts dat ik niet weet of ik dit wel ga trekken.
hoe zijn jullie ervaringen met de tandarts hebben jullie ook altijd zoveel pijn bij gaatje vullen?
Mijn vader heeft ook iets leuks te horen gekregen, hem was verteld dat hij een plaatje zou krijgen nu blijkt bij de nieuwe tandarts dat dat helemala niet kan, hij krijg nu inplantaten.
Nu baal ik dus ontiegelijk dat ik niet eerder naar een andere tandarts ben gegaan want nu kom ik er achter hoe slecht de mijne dus eigenlijk was. En misschien ben ik nu voor niks zo bang geworden.
Toen ik te horen kreeg over 8 gaatjes en die zenuwbehandeling viel ik al bijna flauw en was ik helemaal over stuur. Tot 4 uur nadat ik er geweest was was ik nog steeds over stuur dat is toch niet normaal

Ik wil alles weten over jullie ervaringen zodat ik misshien iets minder bang word voor de behandelingen, de eerste, de zenuwbehandeling heb ik eind deze maand en zie er als een berg tegen op