Voorgevoel van geslacht van kindje..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Voorgevoel van geslacht van kindje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 19:45

Beetje vage titel maargoed.

Ik vroeg me af bij hoeveel dat voorgevoel klopte.
Lijkt me dat bijna iedereen tijdens de zwangerschap wel een voorgevoel had over welk geslacht het kindje had.

Bij mij klopte het helemaal, vanaf het begin af aan het idee gehad dat het een jongen was Lachen

liannes

Re: Voorgevoel van geslacht van kindje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:47

komt me bekend voor, ik had beide keren hetzelfde, het was zelfs zo erg, dat ik alleen de namem had, van dat geslacht, en mocht het anders zijn geweest, we andere namen hadden moeten bedenken, hahaha.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 19:49

Nou je het zegt, wij hadden ook al heel snel een naam voor een jongen en de naam voor het meisje pas 2 weken van te voren ofzo haha!

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:50

de eerste keer had ik het gevoel dat het een jongen was, bleek ook goed, maar nu ha dik in het begin heel erg t gevoel da tik nu een meisje zou krijgen, maar nu is dat gevoel veranderd Clown we zien wel Haha!

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:57

bij mij klopte men gevoel helemaal niet, was er heilig van overtuigd een jongen te krijgen, maar het was een meisje...

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:23

Het is natuurlijk 50/50, dus de kans dat je gelijkt hebt is ook 50/50.

Alles is dus mogelijk Haha! Haha!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 08:54

Had überhaupt geen gevoel of het een jongen of een meisje werd. Wel hadden we bij de eerste alleen een meisjes naam en het werd ook een meisje Knipoog .
Bij de tweede had ik eenzelfde zwangerschap als bij de eerste (niet misselijk, mijn buik zat "overal" Bloos enz.), dus ik dacht dat dat ook wel weer een meisje zou zijn. Ik had me vergist: het was een jongen en hij heeft de eerste 2 uur van zijn leventje naamloos geleefd Haha! . (We hadden uiteindelijk wel 2 namen, maar we waren het steeds niet met elkaar eens welke van de 2 het zou worden als het "eventueel toch" een jongen zou zijn Knipoog .)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 08:58

Ik wist van de eerste dat het een jongen was.
Punt.
Als het toch een meisje zou zijn geweest zou ik zeker ontdaan zijn geweest toen..zo overtuigt was ik van een jongen.
(klopte ook)
Van de tweede wist ik iets minder zeker dat het een meisje zou worden,maar ik had wel een voorgevoel.
Dat klopte ook.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 09:23

nee,eerdr andersom,ik had een sterk gevoel,dat t een meisje zou zijn,t is een flinke kerel Lachen
wel voelde ik al na de dag van conceptie dat ik zwanger was,ik voelde het gewoon!!

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:02

ik heb dat ook gehad da tik vanaf de eerste dag voelde da tik zwanger was, was bij de 2e zwangerschap die de maand erop al resulteerde in een miskraam. ik dacht eerst dat ik dan misschien gevoeld had dat het niet goed lag, maar nee je kunt het idd vanaf de eerste dag voelen, heeft daar niks mee te maken. heb het bij de eerste en deze ( 3e) niet gehad. maar dit is wel weer de eerste waarbij ik amper tot niet misselijk ben (geweest)

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:09

Mijn moeder was er van overtuigd dat ze een jongen zou krijgen, het werd een meisje (c'est moi). Ik ben er ook van overtuigd een jongen te krijgen.....de tijd zal het leren haha!! We zorgen iig voor zowel een jongens als een meisjesnaam

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:10

Ja, ik voelde ook meteen dat het raak was, de dag na de conceptie, zeg maar.... Haha!
Heel apart gevoel.....

Ik was overtuigd van een jongetje in de eerste periode van mijn zwangerschap. Vooral omdat in onze familie veel jongetje voorkwamen en het me aangepraat was, denk ik achteraf ('zal wel weer een jongen worden'). Tijdens de pretecho bleek het toch een echte meid! Mijn schoonmoeder was dolblij, want die wilde altijd zo'n graag een dochter of dochtertje als kleinkind, maar ze kreeg alleen maar jongens. Ons kleine, lieve meisje is nu het prinsesje van de familie. Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:12

Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat het een jongetje was. Toen de baby was geboren, zei de VK,gefeliciteerd het is een meisje. Mijn eerste woorden: Een meisje, dat kan helemaal niet Haha!
Bij de 2e wist ik zeker dat het een meisje zou worden. We wilden niet weten wat het zou worden, maar aangezien de VK na het maken van een echo het steeds over een zij had, wisten we het helemaal zeker. Dus voor de bevalling hadden we de roze muisjes al in huis gehaald. Het werd dus een jongen Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:13

irene schreef:
Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat het een jongetje was. Toen de baby was geboren, zei de VK,gefeliciteerd het is een meisje. Mijn eerste woorden: Een meisje, dat kan helemaal niet Haha!
Bij de 2e wist ik zeker dat het een meisje zou worden. We wilden niet weten wat het zou worden, maar aangezien de VK na het maken van een echo het steeds over een zij had, wisten we het helemaal zeker. Dus voor de bevalling hadden we de roze muisjes al in huis gehaald. Het werd dus een jongen Clown

Haha! Haha! Haha! Hahahaaaaaaaa...... Knipoog

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:18

Bij de eerste zwangerschap had ik gelijk met het doen van de test het gevoel, een meisje en het klopte ook.
We hadden ook gelijk de naam en een leuke jongensnaam was erg moeilijk te vinden.
Bij nummer 2 had ik niet gelijk het gevoel van het is een meisje of een jongen.
De gyn ei met een week of 20 dat het een meisje zou zijn, tijdens pretecho een paar weken later bleek er toch echt iets aan te hangen...
Mijn moeder zei vanaf het begin van de 2e zwangerschap al dat het een jongen zou zijn.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:23

ik wist ook vanaf dag 1 dat het een meisje was.....ik heb echt geen moment getwijfelt en had ook alleen een meisjes naam...

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:39

Mijn man was helemaal overtuigd dat het een jongen zou worden. Ik iets minder, maar dat gevoel werd steeds sterker. Wij hadden een jongens-naam al vrij snel, maar een meisjesnaam was echt lastig.
Op de 20-weken echo was inderdaad te zien dat het een jongen was.

Als het alsnog een meisje zou zijn geworden, zou ik echt niet zo blij zijn geweest. Ik had me helemaal op een jongen ingesteld, en zag mezelf niet eht met een meisje Bloos

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:05

Bij ons eerste kind zat ik van 't begin af aan goed... het zou een jongen worden en dat werd het ook.

Bij onze tweede wederom hetzelfde gevoel, maar... het werd een meisje.

Ik had me zo ingesteld op een broertje voor onze oudste dat ik toch wel even teleurgesteld was... maar goed... het belangrijkste is... gezondheid !

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:10

Bij 13 weken kreeg ik een echo, en die vrouw kon mij vertellen dat ze vermoedde dat het een meisje was.
Ik moest haar en niet op vast pinnen, wat het was nog al wat om dat bij 13 weken al te zeggen...
Maar voor mijn gevoel werd het een meid. Ik hoopte het trouwens ook!
Met 20 weken kreeg ik weer een echo, en ook toen was het nog steeds een meisje. Clown
Ik wist dus al heel vroeg in het begin dat het een meid zou worden.

Frederika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:12

ik had ook een voorgevoel, ik dacht aan een jongen maar het bleek een meisje te zijn hahahaha. ook leuk hoor!

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 11:13

Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ik heb vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was het gevoel dat het een jongen is maar ja of mijn gevoel de waarheid verteld?....over een aantal weken heb ik de 20 wkn echo en dan zal mijn gevoel beantwoord worden ben benieuwd!!!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:21

ben niet zwanger of heb geen kinderen, maar ik heb al jaren het idee dat ik als 1e een jongen krijg..
maar ik zou het niet willen weten tijdens een echo.. laat me liever verrassen Ja

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:23

Ik wist het van de eerste en van de tweede al een jaar voordat ik zwanger werd... *LOL* ook de bevallingsdatum wist ik, waardoor iedereen dacht dat ik op de uitgerekende datum beviel terwijl het bij de eerste 8 dgn te vroeg was *LOL*

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:26

marjonrebel schreef:
Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ik heb vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was het gevoel dat het een jongen is maar ja of mijn gevoel de waarheid verteld?....over een aantal weken heb ik de 20 wkn echo en dan zal mijn gevoel beantwoord worden ben benieuwd!!!

Vertellen ze dat tegenwoordig nog bij de 20 weken echo?
Mijn zus is voor 2 weken terug geweest voor de 20 weken echo ( medische echo) en hier moeten ze terug komen voor een extra echo ( 75 euro trouwens) om te weten te komen wat het geslacht is.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:26

Mijn moeder was dr heilig van overtuigt dat ik een jongen zou worden. Nu moet ik zeggen dat ik niet het standaard meisje ben want men vaak voor ogen heeft hoor Haha! Speelde nooit met poppen maar was alleen maar met auto's en garages bezig Clown