Cyntje schreef:Nee, geen Fibro, ik denk dat ik dat heb door al meer dan 2 jaar binnenstebuiten wordt gekeerd door diverse ziekenhuizen, echter gelooft mijn reumatoloog er niet zo in geloof ik,...
Ik wens je veel sterkte!
Fibromyalgie is geen pretje, hoop er maar niet op dat je dat hebt!
En tsja ik kan het weten (helaas)!
Jaren gewrichtsklachten gehad, vele onderzoeken, vele artsen, veel therapeuten, maar nooit werd iets sluitends gevonden. Vorig jaar zomer is er door de reumatoloog dus fibromyalgie geconstateerd.
Sta momenteel weer onder behandeling van de fysiotherapeut (2 x in de week), moet er daarnaast 2x in de week fysiofitness bij doen. Doe ik dat niet, worden de klachten erger, dus tsja dan wil je echt wel.
Heb nu hele zware medicijnen (vallen officieel onder opiumwet), maar hoop de klachten zo stabiel te krijgen dat ik de medicijnen kan afbouwen. Want tsja, opiaten ben je niet blij mee!
Ben vorige week voor intake bij revalidatiecentrum geweest, hoop snel de uitslag en het advies van daar te hebben. Hoop dat ik daar het programma in kan!
Wat bij mij begon als gedachte dat ik oude paardrijblessures weer overbelast had bleek dus fibromyalgie te zijn.
Ben bij dat ik door mijn doorzettingsvermogen veel nog kan. Moet er veel voor doen en veel voor laten, maar kan tenminste nog wel paardrijden. Ben nu wel ontzettend blij dat ik ijslanders rijdt, die zitten zo comfortabel. Weet niet of het voor mij anders mogelijk was geweest om te blijven rijden.
Als iemand vragen heeft, kom maar op!