Maar ik merkte dus al een tijdje dat mijn zicht op afstand achteruit ging. Toch maar de knoop doorgehakt en een oogmeting gedaan, ja hoor. Daar komt een kleine sterkte uit, of ik gelijk een bril uit wilde zoeken!
Hoho, zo snel gaat dat ook weer niet! Eerst even wennen aan het idee.. Aangezien vooral na een dag werken mijn ogen moe zijn, is het autorijden ook vermoeiend. Ik ben niet zo´n fan van een bril denk ik (altijd goede ogen gehad) maar misschien moet ik toch maar accepteren dat het wel gemakkelijk kan zijn. Zover ben ik nu.Mijn verzekering gaat een bril niet vergoeden. Daar ben ik ook al achter, dus orienteer ik me verder.
Iemand enig idee hoeveel een bril met lichte sterkte gaat kosten? Iemand anders hetzelfde, hoe was de overstap naar een bril toen je al volwassen was? Raakte je die veel kwijt? Ben je er tevreden over dat je toch de keus hebt gemaakt voor een bril etc. etc..
Alle ervaringen gezocht

Ik hoop dat jullie me weer wat verder kunnen helpen in mijn orientatie! Alvast dankjewel!

Geen optie dus, alhoewel ik er inderdaad wel even over gedacht heb.
) ook niets mis om zichtbaar een bril te dragen. Het zal even wennen zijn denk ik. Als ik merk dat ik op een locatie kom, waarbij ik toch even extra sterkte nodig heb dan kan ik even snel en makkelijk die bril pakken en opzetten 

Is iig niet heel ernstig -2 oid. [/edit]
En heb al jaren lenzen dus daarvoor hoef je geen bril hoor