ik heb eigenlijk hulp nodig bij enige problemen(bordeline verscheinselen(stemmingswisselingen enz,verleden) nou kan ik er eigenlijk met niemand over praten, ik praat wel eens met een psycholoog,(elke week) maar dat vind ik maar niks, zijn er ook MW'ers hier op bokt, waar mee te praten valt,
M.V.G Rosalie
Laatst bijgewerkt door Winxz_Bas op 10-02-07 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ken ook iemand met borderline. kom er steeds meer over te weten en heb laatst een docu gevolgd over dit onderwerp omdat ik iemand ken die dit heeft.
mijn pm box staaat ook open ben ook borderline gediagnosticeerd al jaren geleden en heb ook een "verleden" dus als je wat wil vragen of weten of praten of wat dan ook dan hoor ik het wel
(en ik schaam me er totaal niet voor )
Laatst bijgewerkt door Zappa op 10-02-07 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt
ik zeg ook niet dat je borderline hebt ik zeg dat ik het heb jij zegt dat je deze verschijnselen hebt hoe dan ook het blijft ver velend allemaal en nogmaals als je wil praten over die dingen staat mijn pm box nog steeds open
maar wat wil je weten en wat wil je vragen of over praten wil je weten of je misschien borderline hebt of denk je dat je het hebt of wil je gewoon alles ff kwijt wat dan ook
Yep, ehm ja, hoe zet ik die link hier neer... Ben ik niet zo handig in. Staat iig bij bij de huiskamer, is net nog gepost geloof ik, moet je ff bladeren ...
Ik heb de eerste pagina's even globaal doorgelezen en eigenlijk herken ik mijzelf er wel wat in. Niet in een erge vorm, maar toch komen veel punten overeen met mij (ik doe bijv. niet aan zelfverminking).
Hoe kan je het vast laten stellen? Staat zo stom als je bij de huisarts aankomt: Ehm ja, ik denk dat ik borderline heb...