Okee.. en dan zit je hier alleen.. te wachten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Figo88

Okee.. en dan zit je hier alleen.. te wachten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 15:59

Okee.. sorry, ik moet het even van me afschrijven..
Ik ben nu een beetje half in shock.
Ik zit nu bij mijn vriend, ik was aan het leren en hij lag even te slapen. Zijn vader was buiten takken aan het snoeien/afzagen met een kettingzaag en zijn moeder is niet thuis. Op een gegeven moment begint zn vader keihard mijn vriend te schreeuwen, dat ie zn auto moet starten en heel snel naar het ziekenhuis moeten gaan.
Mn vriend schrikt wakker en doet wat ie zegt. Hij vroeg nog aan mij of ik meeging. Ik zei ja. Dus wij renden naar buiten, maar hij had de auto al gestart, zei nog snel tegen mij dat ie zo terug was en reed met zn vader weg.
Blijkbaar heeft zn vader in zn arm gezaagd. Het bloed hevig en ze zijn nu dus in het ziekenhuis. Ik heb geen idee wat er nu is en wanneer mn vriend terugkomt. Ik heb zn broertjes al ingelicht, maar die krijgen hun moeder niet te pakken. Mijn vriend is nog aan het leren voor zn rijbewijs en mag alleen met 1 van zn ouders naast zich rijden (is iets speciaals in Belgie), maar hij kan dus helemaal niet eventjes terug naar huis rijden straks.
Ik zit hier nu echt half te huilen. Weet niet wat ik moet denken of voelen, voel me ergens heel boos en vedrietig. Waarom liet mn vriend me niet even meegaan..? Verdrietig Hij weet hoe ontzettend snel ik me zorgen maak enzo.. ik snap dat hij heel snel moest zijn enzo.. maar het voelt zo rot.. straks is hij over 2 uur nog niet thuis.. Gsm heeft ie niet bij zich en ook zn paspoort niet, die moet zijn moeder nog langsbrengen. Alleen is zij dus niet te bereiken!!
Uf.. ik weet me echt even geen raad meer.. Zit ik hier een beetje alleen mezelf op te vreten.. Verdrietig

Anoniem

Re: Okee.. en dan zit je hier alleen.. te wachten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:02

oeh gedsie..

sterkte..

Charlie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:04

Ik denk dat hij zelf ook even helemaal ondersteboven was, hij heeft er waarschijnlijk echt even niet bij nagedacht... Maar ik snap best dat je je zorgen maakt. Niet te veel piekeren, daar schiet je niets mee op. Ach gut Succes zometeen en hopelijk valt het allemaal mee.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 16:09

Uf.. dankjewel. Hij belde net even, heeft zn gsm blijkbaar wel mee, hij vindt het ook echt rot dat hij wegreed zonder me, maar zijn auto heeft zeg maar geen achterdeuren, dus dan moest ik voorin stappen en dat kost nogal wat tijd. Hij moest snel weer ophangen want ze hadden m nodig in het ziekenhuis.. nog steeds geen idee hoe ernstig het is.. En die moeder is maar niet te pakken te krijgen!! ik hoop echt zo dat het meevalt.. het kleine broertje en zijn vriendje zijn meteen naar buiten gerend om te kijken of er bloed aan de kettingzaag zat.. en ik weet dus ook echt niet hoe ik mezelf nu af moet leiden.. ja, door bokt.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:14

pff jeetje zeg
schrikken lijkt me !

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 16:16

Ja, nogal ja.. Zoiets verwacht je niet nee..! Over 4 minuten kan ik hem terugbellen, hopelijk weet hij dan al iets meer..

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:18

O,o. Wat erg ! Probeer rustig te blijven. Kun je niet met de bus ofzo naar het ziekenhuis ?

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:19

jeetje meis, dat is echt schrikken....ik kan me voorstellen dat je nu met bibberende knietjes zit te wachten op je vriend...sterkte!!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:21

OMG! Ja je vriend is natuurlijk door de schrik enzo snel aangereden. Het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om je achter te laten. Ik hoop voor je schoonvader dat het meevalt. Sterkte, ik snap dat je je nu rot voelt omdat je niets weet en weinig kan doen. Maar toch heel veel succes gewenst.
En blijf anders even bokken totdat je meer hoort.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:28

Wow, heftig! Hoop iig dat het goed komt met z'n vader en hij straks niet z'n arm kwijt is of wat dan ook.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 16:29

Ja, ik blijf zeker op bokt zitten en hoop ook dat mensen blijven reageren, dat zorgt voor afleiding.
Inmiddels heb ik mijn vriend nog eens gebeld. Het valt wel mee waren zijn woorden. Het bloeden was in de auto al gestopt en blijkbaar zijn er een aantal "happen" vlees uit zijn arm.. dat wordt nu gehecht en hopelijk komen ze dan snel weer thuis..
De moeder is nog steeds niet te bereiken en dat voelt echt heel vervelend!
Ik voel me nu wel iets meer gerustgesteld, maar zit nog steeds een beetje te trillen...

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:31

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, en al helemaal dat je dan bezorgd bent omdat je verder niks wist..
Wel fijn dat je vriend even gebeld heeft en dat " het wel mee valt ". Hopelijk komen ze snel weer thuis. Veel sterkte!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 16:34

Ja, en dan ook hopen dat het echt meevalt. Volgens mij heeft hij het zelf niet gezien, is ook maar wat hij te horen heeft gekregen.
Hmm.. zn moeder zal zich echt kapot schrikken als ze het hoort.. bah.. waren ze maar alweer thuis..

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:36

Mja als je je aan een zaag snijdt lijkt het al gauw erger als dat het is.. Heb zelf in een bouwmarkt gewerkt en ook daar sneed wel eens iemand zich aan de zaag. Nadeel van een " botte " zaag is inderdaad dat je happen eruit krijgt, maar meestal krijg je dan wel alleen vleeswonden. En ook al ziet dat er erg uit, dan houd je wel je functie en krijg je hooguit een litteken, dus dat valt dan wel mee..

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 16:38

Yes! Over ongeveer een halfuur zullen ze thuis zijn!! Ze waren nu nog bezig met hechten, maar over 10 minuten ofzo konden ze weg.
Moeder is inmiddels ook geinformeerd en het ziet ernaar uit dat het wel goedkomt..
Ik begin weer langzaamaan rustig adem te halen.. Lachen

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:53

Fijn voor je ! Ik leef met je mee, ik maak me ook altijd onzettend gek om zulke dingen als ik niet weet wat er precies aan de hand is..

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 17:02

Ja! Ze zijn thuis!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 17:41

Nou, voor de geinteresseerden: vader zit weer thuis en het valt inderdaad erg mee. Hij heeft wel best geluk gehad.
Net wat gegeten, bijgekomen van de schrik en nu kan ik weer gaan studeren Lachen
Dankjewel voor alle lieve reacties!!

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 18:32

Schrikken!
Gelukkig is het nog redelijk goed gekomen. Lachen
Kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent, dan weet je niet zo goed wat je moet doen hé. Scheve mond

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 18:35

Idd, lijkt me ontzettend schrikken. Maar gelukkig valt het nog mee Lachen Sterkte voor de vader iig, en succes met je studeren!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 18:40

wat is dat schrikken zeg, je vriend zal ook kapot geschrokken zijn en niet bewust jou thui sgelaten hebben. Gelukkig is minder erg dan werd verwacht, heel veel beterschap aan je schoonvader

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:11

gelukkig dat het minder erg is dan ze dachten.
sterkte voor de vader van je vriend

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:36

Nou gelukkig is het goed afgelopen. Studeerze!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:40

Wat erg voor je en je vriend zijn vader..Gelukkig is het niet erg!!
Vraag me enkel af..Hoe het kon voorvallen dat hij in zijn arm zaagt?Normaal moet de kettingstop dan opspringen bij zulke ongevallen?
Is de kettingzaag omhooggesprongen?Of de beveiliging niet opgezet en dan gevallen ofzo?

Heb tijdje geleden zelf in mijn vingers gezaagd met mijn kettingzag door domweg mijn kettingrem niet op te zetten dusja... Cool

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 20:42

Ik weet niet precies hoe het is gebeurd.. Waarschijnlijk hield hij de zaag op een gegeven moment maar met 1 hand vast, en met de andere een tak die hij die anders niet kon afzagen, en toen schoot hij uit oid en kwam de zaag in zijn arm terecht.
Maar er wit nu mooi verband omheen en hij moet gewoon even rustig aandoen.