Ik ben nu een beetje half in shock.
Ik zit nu bij mijn vriend, ik was aan het leren en hij lag even te slapen. Zijn vader was buiten takken aan het snoeien/afzagen met een kettingzaag en zijn moeder is niet thuis. Op een gegeven moment begint zn vader keihard mijn vriend te schreeuwen, dat ie zn auto moet starten en heel snel naar het ziekenhuis moeten gaan.
Mn vriend schrikt wakker en doet wat ie zegt. Hij vroeg nog aan mij of ik meeging. Ik zei ja. Dus wij renden naar buiten, maar hij had de auto al gestart, zei nog snel tegen mij dat ie zo terug was en reed met zn vader weg.
Blijkbaar heeft zn vader in zn arm gezaagd. Het bloed hevig en ze zijn nu dus in het ziekenhuis. Ik heb geen idee wat er nu is en wanneer mn vriend terugkomt. Ik heb zn broertjes al ingelicht, maar die krijgen hun moeder niet te pakken. Mijn vriend is nog aan het leren voor zn rijbewijs en mag alleen met 1 van zn ouders naast zich rijden (is iets speciaals in Belgie), maar hij kan dus helemaal niet eventjes terug naar huis rijden straks.
Ik zit hier nu echt half te huilen. Weet niet wat ik moet denken of voelen, voel me ergens heel boos en vedrietig. Waarom liet mn vriend me niet even meegaan..?

Uf.. ik weet me echt even geen raad meer.. Zit ik hier een beetje alleen mezelf op te vreten..