Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:Ga alsjeblieft niet naar haar ouders..
1: ze zal jou niet meer vertrouwen
2: als ze geen goede 'praat band'' heeft met haar ouders zal het probleem alleen maar erger worden.
Automutileren kan verschillende redenen hebben. Vaak is het simpelweg het niet overweg kunnen met emoties (bijvoorbeeld woede). Je mag me pb'en voor tips etcetera, ik ga er hier niet verder op in
Natasja91 schreef:Succes ermee en veel beterschap
Smystique schreef:wil nog wel even opmerken...
snap dat je vriendin niet wil dat je er met iemand over praat, maar als iemand je met zo'n geheim opzadelt ga je je verantwoordelijk voelen en draag je best wat met je mee,
spreek wel af dat als jij er behoefte aan hebt dat je in overleg met haar er zelf met iemand over mag praten
maak van haar probleem niet jouw balast
hallow schreef:Maar toch heb ik een beetje een idee dat ik geen keus had.. ik hou te veel van hem om hem kwijt te raken dus hij gaf me de keus: het mes weg of hij weg.. ik vond het niet echt eerlijk maargoed.
Nee precies dat kan ze ook niet.. ik hoop alleen dat het weer goed komt.. ik ken het gevoel wel.
Waar snijd zij zich dan?
Natasja91 schreef:@ hallow: wilde je zelf niet stoppen dan?
Ik bedoel; met welke reden automutileerde je?
Mag ook via pb hoor.
Kimonoo schreef:hallow schreef:Maar toch heb ik een beetje een idee dat ik geen keus had.. ik hou te veel van hem om hem kwijt te raken dus hij gaf me de keus: het mes weg of hij weg.. ik vond het niet echt eerlijk maargoed.
Nee precies dat kan ze ook niet.. ik hoop alleen dat het weer goed komt.. ik ken het gevoel wel.
Waar snijd zij zich dan?
boven arm en polsen