hekel aan warm(te) water mensjes?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

hekel aan warm(te) water mensjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 22:46

Ik heb nu sinds ongeveer 8 maanden steeds meer een hekel aan warmte. ik heb t zowiezo nooit met de zomer gehad, en had dus ook besloten dat ik niet op vakantie ging, ik vind het wel lekker hoor daar niet van maar boven 22+ word het gewoon te heet voor mij.

zo nu ook met douchen, ik douche in de winter (ook als t raampje openstaat) het liefst op 26 graden
30 graden is me maximum maar ik heb dan het gevoel al dat ik levend verbrand.
ik word vaak voor gek verklaard (duh? Haha! ) en het word voor mijn gevoel steeds erger, ik krijg een echte hekel aan warm water (lauw is het eigenlijk maar voor mij warm) zelfs al is het alleen voor me handen. wie heeft dit nog meer? of ben ik gewoon gek? Haha!

PBA_

Re: hekel aan warm(te) water mensjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:50

In de zomer heb ik het ook snel te heet maar wat jij met je douche hebt heb ik geen last van staat lekker op 38 graden.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:52

Ik ben gek op warmte ook onder de douche en natuurlijk ook van de zon, Ag ieder heeft wel iets Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:52

Is je thermostaat van de douche niet verkeerd? Bij ons was die met 20 graden al bloedheet, bleek hij verkeerd te zijn afgesteld.

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:53

ik heb dus juist het tegenover gestelde!! ik haat kou! heb t ook altijd koud! ik douche juist op 45 graden ... Bloos

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 22:53

ik ken bijna alleen maar mensen die idd van warmte houden en verlangen naar een warme douche na lang buiten zijn of iets.
maar ben zo benieuwd of ik soms de enige ben Haha!

en nee hoor welshcobfan, ik douche echt onder ijskoud water, vind ik lekker Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:55

Hete zon hoeft van mij ook niet
Kan ik niet goed tegen en krijg ik hoofdpijn.
Met die hitte van ze zomer 3 weken hoofpijn gehad.
Dan douche ik ook erg koud.

maar nu in de winter vind ik een warme douche toch echt wel erg lekker.
En kijk de kou buiten weer weg.

Zonnetje tussen de 18 en 23 graden, dat is het weer wat er van mij het hele jaar mag zijn Lachen
Snachts wat regen Lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:56

Jennnnn schreef:
ik heb dus juist het tegenover gestelde!! ik haat kou! heb t ook altijd koud! ik douche juist op 45 graden ... Bloos

ik ook , dan wel geleidelijk warmer zetten hoor niet in een keer Knipoog

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:56

Ik heb wel altijd het raam open, ook in de winter. Ik vind het niet prettig om in het stoom te staan, liever een frisse lucht. Maar de douche staat wel rond 36 graden Nagelbijten / Gniffelen

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:57

Er zijn zat mensen die niet tegen kou kunnen (zoals ik) dus eigenlijk is het niet zo gek dat er ook mensen zijn die niet tegen warmte kunnen Lachen

Edit:typo
Laatst bijgewerkt door _Micha_ op 06-02-07 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:57

Bij mij valt dat wel mee; Meestal douch ik onder 30 tot 35 graden. De zomer vind ik soms wel lekker; Als er een fris zwembad bij is; En ik ben verzot op die bruine huid Bloos

Maar waar ik niet tegen kan is die verwarming. Wij hebben nog een oude kar van een auto. (zo wil ik het; VEEEL plaats.) En daar is het bijna altijd koud. Ik zit lekker fris zonder jas, en trui in die auto;ja ook als het vriest. En m'n broer zaagt constant voor de verwarming aan te zetten. Daar kan ik nu echt niet tegen. *Gelijk altijd ruzie daarom Nagelbijten / Gniffelen* In de eerste minut begin ik al te koken haha Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 22:58

Welshcobfan schreef:
Ik heb wel altijd het raam open, ook in de winter. Ik vind het niet prettig om in het stoom te staan, liever een frisse lucht. Maar de douche staat wel rond 36 graden Nagelbijten / Gniffelen

ik ook niet, raampje staat dag en nacht open, heb ook een hekel aan een sauna, pfff! maar in mijn stoomcabine kunnen dus de deuren dicht en dan sta je ook te stomen daar Haha!

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:59

Jennnnn schreef:

Me2 Tong uitsteken

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:59

het kan aan de thermostaat liggen idd.. Bij mijn vader moest hij altijd op 50 voordat hij een beetje warm werd.. Nu hij goed afgesteld is staat hij nog op 45..(weet dat dat niet erg goed is maar af n toe wel fijn Knipoog Echter alleen met douchen kan ik tegen warmte.. Zodra het warm weer wordt vind ik het al snel genoeg.. In italie 1,5 jaar geleden met 40 graden voelde ik me echt beroerd.. je kon gewoon niks.. In de zomer douche ik wel vaak koud.. In de zon moet je mij ook niet zetten.. houd ik geen kwartier vol in de zomer..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:01

Ik vind kou lekkerder dan hitte, ik kan niet tegen stoomcabine's, sauna's en verwarming aan in auto's. Heb nooit de verwarming aan gehad op mijn slaapkamer. Komt door mijn ouders: die deden nooit de verwarming aan in slaapkamers, omdat dat ongezond is. Ventileren is beter. Ik heb liever - 5 graden dan + 30. Enige wat warm moet is de douche Clown Ik ben nog vreemder Clown

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:02

geef mij ook maar lekker de winter. ben migraine patient en een wrak in de zomer. daarbij heb ik gras- en zonneallergie(niet zo ernstig dat ik de zon volledig moet mijden, maar heb wel pillen tegen de uitslag en jeuk). ik kan ook niet in een bad dat warmer is dan 25 graden, dan knappen mijn hersens eruit.

ik slaap ook 365 dagen met raam open.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:14

ik heb de douche in de winter toch zeker over de 40 graden staan, en dan sta ik het er liefst een uur onder Nagelbijten / Gniffelen

in de zomer douche ik rond de 35 graden, maar ik haat koud water...

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:21

ik ben vissen van sterrenbeeld en hou echt van de zomer en van 30 graden heb ik t niet heel heet dus voor mij klopt t niet Knipoog

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:22

Ehh mijn vissen zijn tropische vissen, als je die in koud water doet gaan ze dood Clown

Mierke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:24

Jennnnn schreef:

Ja, ik ook zoiets.. Koe Maar als het in de winter echt warm wordt, boven dee eehm 30? graden vind ik het wel weer mooi geweest.. Sigaar

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 23:26

Welshcobfan schreef:
Ik vind kou lekkerder dan hitte, ik kan niet tegen stoomcabine's, sauna's en verwarming aan in auto's. Heb nooit de verwarming aan gehad op mijn slaapkamer. Komt door mijn ouders: die deden nooit de verwarming aan in slaapkamers, omdat dat ongezond is. Ventileren is beter. Ik heb liever - 5 graden dan + 30. Enige wat warm moet is de douche Clown Ik ben nog vreemder Clown

*LOL* ik gebruik de stoomcabine gedoetjes overigerens niet, maar daar zit wel mn douche in.
en nog maals, de thermostaat staat goed, ik weet heel goed het verschil tussen ijskoud water lauw en heet Haha! mn moeder en de rest doucht wel gewoon boven de 30, vaak 38 Ja

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 08:50

Ik hou juist niet van warm water, maar ik vind warm weer héérlijk! Ja

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 09:37

hete zon vind ik ook vreselijk, maar warm water vind ik wel lekker Haha!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 13:07

Bij 35 graden buiten ben ik op mn best! K vind t heeeeerlijk. Heb het in de winter ook echt altijd koud... Badje op 55 graden?! Héérlijk!!!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:52

In de zomer hou ik het ook niet lang vol in de zon, daar word ik zoo moe van.
Alleen douchen zou ik echt niet op 30 graden kunnen, weet je hoe koud? Vork Heb ik toch echt wel 10 graden hoger, en bad nog warmer Tong uitsteken