Laura schreef:Spannenddd.....!
Is het dan niet eerder een 'verstrakking' dan een liposuctie? Ik neem aan dat na die 30 kilo (super joh!) de boel niet zo strak meer is en dat dat eerder visueel niet zo denderend is dan nog enige kilootjes?
Je bent trouwens een mooie meid om te zien hoor, als ik je profiel zo bekijk. En een nieuwsgierig vraagje: hoezo heb je voor een (pijnlijke) maagband gekozen, op toch jonge leeftijd? Was het het waard?
De maagband was het niet waard nee. Ik kon amper eten (goh dat is de bedoeling van zo'n ding) maar ik bedoel dus ook écht niet eten. Biefstuk ging niet, een simpele boterham ging niet, en ik moest gewoon zo lang en goed nadenken voordat ik iets at. Ik was daar op dat moment echt ziekelijk mee bezig.
Tot het moment dat ik ineens weer álles kon eten. Hup naar het ziekenhuis om foto's te laten maken, en toen bleek dat mijn maagband was verkleefd met littekenweefsel. Dus ik moest weer geopereerd worden. In maart 2004 kreeg ik de maagband, en in september 2004 moest ik alweer geopreerd worden.
Ze hebben er toen alleen voor gekozen om een Gastric Bypass te plaatsen, en dit werkt súper.
Veel fijner dan een maagband, en met de Gastric Bypass ben ik tenminste wel afgevallen.
Dat is het dus wel waard geweest ja. Ondanks alle pijn en emotionele pijn.