Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Echt, ik vind het verschrikkelijk goed van je dat je dit plaatst, ik hoop dat meer mensen er iets aan hebben!                                                         
 Ik heb ooit volgens mij bij biologie geleerd, dat als je bijvoorbeeld héél erg veel zwaar en hard sport, je op een gegeven moment erg weinig meer verbrand, hoe zat dat ook al weer?

Maar denk ook dat de mensen die echt aan annorexia lijden meer gebaat zijn met psychische hulp om alles weer op orde te krijgen. Toch denk ik dat dit idd een mooie eye-opener is 

Citaat:veel eiwitten (kip, ei, tonijn bv)

Citaat:Ik vind het erg goed van je dat je dit op Bokt post, alleen ben ik bang dat het weinig mensen (meiden) echt de ogen zal openen...

) kan je 10 minuten keihard fietsen waarmee je de 10 koolhydraten verbrand. Wat ga je dan verbranden ná dat fietsen? Juist, vetten. Je kan ook 30 minuten langzaam fietsen waarmee je 5 vetten verbrand. Dan houd je 10 koolhydraten over die je de rest van de dag verbruikt. Om het even, alleen is het eerste efficienter 

) Gezonde producten nemen zoals groente, fruit, volkorenbrood, kip, ei, noten, etc. De dag beginnen met de grootste maaltijd: ontbijt. Daarmee geef je je stofwisseling een kickstart en dat verbrand je nog over de hele dag, en meer bewegen. Liefst wat krachttraining daarbij.