Ik heb in November in Disneyland een potje gekocht met lip balm (staat erop). Eigenlijk voor kids volgens mij, want het is echt van dat mierzoete spul, maar het helpt onwijs goed. Als ik schrale lippen heb, smeer ik één dag dat spul erop en het is weer verdwenen. Heerlijk spul, baal er achteraf van dat ik geen voorraadje heb ingeslagen.
ik ook altijd... ik heb purol.... werkt echt heel goed. dat doe ik savonds dan... en overdfag heel de dag labelloën (mooi woord ) en da ngaat het best redelijk...
Labello helpt idd helemaal niks, dat droogt alleen maar uit. Blistex gebruiken is dan een stuk beter! Ik heb er tegenwoordig helemaal geen last meer van. Ik loop dag in dag uit met blistex, waar ik ook heen ga
Ik heb ook altijd blistex uit een potje bij me. Labello hebben ze altijd wel in leuke kleurtjes, maar werken niet echt goed. Lipsmackers zijn ook fijn, die zijn er in heel veel fruitsmaakjes.
wji hebben een pot vet, dat smeer ik erop, en buiten moet je niet aanje lippen likken zegmaar, ze niet natmaken, dan drogen we op en maakt ze nog droger.
Mijn Labello, Hydro Care ben ik anders wel tevreden over. 'S nachts doe ik wel vaak eens wat Purol op mijn lippen, dan barsten 's morgens iig niet open, wat anders erg vervelend is