), doe rustig aan etc. Nu heb ik de afgelopen maand niet echt geluk gehad, en ik ben te eigenwijs om rustig aan te doen en even op te letten. Eind december vertrok ik naar Kenia en ben daar nogal ziek geweest van de malariapillen en het eten. Helaas was dat bij terugkomst nog niet over en ben nog een week beroerd geweest toen ik begin januari terug kwam. Ik ben net per 1 december met een nieuwe baan begonnen en vond dus dat ik me niet ziek kon melden, dus ben wel gewoon aan het werk gegaan. Ook het huishouden gaat door, dus halverwege de week was ik aan het stofzuigen toen ik een stap achteruit deed en verkeerd inschatte waar de stofzuiger stond. Geen briljante actie, met als gevolg dat je achterover over de stofzuiger valt. Mijn hiel was open en beurs en ben een paar dagen stijf geweest. Afgelopen zaterdagmorgen viel ik van een van de bovenste treden van de trap op mijn rug/stuitje. Dat deed ontzettend zeer, maar ik had 's avonds wedstrijd en was er van overtuigd dat ik kon paardrijden. Toen ik aan het inrijden was bleek al na anderhalf rondje dat draven uit den boze was, dus heb ik me af moeten melden. Vandaag vond ik dat het lang genoeg had geduurd en heb ik geprobeerd mijn paard weer te rijden. Ik had het eigenlijk al kunnen bedenken, dat gaat nog niet.... Nu dat gebeurd is, ben ik dus eindelijk verstandig geworden, want ik heb voor maandag een afspraak gemaakt met een fysiotherapeut. En ik ga mijn paard voorlopig maar longeren....Zijn jullie ook zo ontzettend voorzichtig met jezelf?

Of paardrijden met een gekneusde heup..

en bij mezelf denk ik; Ach
. Pas ruim 2 maanden later mocht ik rustig aan wat gaan doen, daar heb ik me wel redelijk aan gehouden (heb toen veel gement ipv gereden