eind zomervakantie werd ik een keer wakker met een soort van spierpijn in mijn linkerbil.. ik dacht dat het kwam doordat ik die dag daarvoor een eind had gefiets met mijn moeder, normaal duurt spierpijn een paar dagen, maar bij mij was het na 2 weken nog niet over.
ik ging dus naar de dokter en die konden er zeer weinig over zeggen, dus die stuurde mij door naar de fysio.. daar ben ik ongeveer 8 keer geweest, en het werd alleen maar erger. Ik was ondertussen al gestopt met paardrijden, want als ik ging draven was de pijn verschrikkelijk. na die 8 keer dat ik daar was geweest zei de fysio dat ze niks meer voor mij kon betekenen, want het zat waarschijnelijk niet in mijn spieren maar dieper.
ik dus weer terug naar de dokter, en heb fotos laten maken van mijn rug, omdat dat het centrale punt is waar de pijn vandaan komt. Op de foto was niks op te zien. de dokter wist eigenlijk niet wat hij nu moest, dus stuurde hij mij door naar de manueel terapie..
ik ben al met al 3 keer bij de manueel terapie geweest, en hij had gehoopt dat de pijn al minder was geworden, maar dat was dus niet zo.
toen heeft mijn moeder die manueel terapie opgebeld en afgezegd, ik ben diezelfde week nog naar een osteopaat gegaan.
Jullie zullen vast wel denken waarom ik zo snel ben weggegaan bij de manueel terapie, maar dat komt omdat ik er al zo lang meer loopt, bij zowat elke beweging voel ik die pijn in mijn bil dat nu ook al doortrekt naar mijn been en soms ook al mijn kuit.. mijn leven is hierdoor zo beperkt geworden!
maar ik ben dus bij die osteopaat geweest, en om een lang verhaal kort te maken, hij denkt dat het hoogst waarschijnelijk een hernia is.. ik ben 15 jaar en een hernia op mijn leefdtijd komt niet vaak voor. maar die osteopaat zei dat het verstandig is om een mri scan te laten doen, zodat ik dan eindelijk eens zekerheid heb, over wat er met mij is.
alleen nu heeft gister de dokter gebeld, en die wil niet dat ik een mri scan doe..
het is een beetje lang verhaal, maar ik hoop dat er miss mensen zijn die ook zoiets hebben, of iemand die ze kennen ofso..
want ik weet gewoon even niet meer wat te doen!