zijn er mensen die ook last hebben van eczeem?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sofionna schreef:Niet meer..
Maar vroeger echt heel erg..
Toen had ik het in de binnenkant van mn ellebogen en knieholtes.. Wat ik me er goed van herinner is dat het ontzettend prikte als ik in zee was geweest!
Maar heb er nu dus geen last meer van, alleen littekens bij de linkerelleboog.
M'n broertje heeft er ook heel lang heel erg last van gehad, als je een goede creme hebt van de apotheek en er verder vanaf blijft (moeilijk) wordt het wel minder..
Kimmm schreef:ik moet van de dermatoloog 'gewoon' verhuizen naar een land waar altijd de zon schijnt![]()
Sofionna schreef:Kimmm schreef:ik moet van de dermatoloog 'gewoon' verhuizen naar een land waar altijd de zon schijnt![]()
Gaan met die banaan zou ik zeggen
Sann_ schreef:Ik ook, vroeger altijd alleen in mn ellebogen, maar sinds een jaar kwam het ook op mn armen, benen, rug, nek, handen en nu ook nog mn buik
Soms is het zo goed als 'weg', maarja het blijft terugkomen helaas..
Plien91 schreef:Wondermiddelen bestaan niet, eczeem zal nooit helemaal weggaan
Protopic bleek voor mijn vader echt een uitkomst, maar het werkt in 80% van de gevallen. Het is dus ook per persoon verschillend wat nou 'het wondermiddel' is.
Kimmm schreef:misschien stom om te zeggen useful, maar wees blij dat ze een beetje weten waar het vandaan komt. het enige nuttige bij mij kunnen ze zeggen dat het in mn genen zit *joh*ze kunnen het echt niet vinden.