en in de goede perioden alleen een beetje mn handen/polsen en soms een klein beetje mn elleboog. zijn er mensen die ook last hebben van eczeem?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en in de goede perioden alleen een beetje mn handen/polsen en soms een klein beetje mn elleboog.
) wordt het wel minder.. Sofionna schreef:Niet meer..
Maar vroeger echt heel erg..
Toen had ik het in de binnenkant van mn ellebogen en knieholtes.. Wat ik me er goed van herinner is dat het ontzettend prikte als ik in zee was geweest!
Maar heb er nu dus geen last meer van, alleen littekens bij de linkerelleboog.
M'n broertje heeft er ook heel lang heel erg last van gehad, als je een goede creme hebt van de apotheek en er verder vanaf blijft (moeilijk) wordt het wel minder..

zonnebank werkt alleen als ik daar bijna de gehele dag onder blijf liggen
dus dat is geen optie... ik moet van de dermatoloog 'gewoon' verhuizen naar een land waar altijd de zon schijnt
Kimmm schreef:ik moet van de dermatoloog 'gewoon' verhuizen naar een land waar altijd de zon schijnt![]()
Sofionna schreef:Kimmm schreef:ik moet van de dermatoloog 'gewoon' verhuizen naar een land waar altijd de zon schijnt![]()
Gaan met die banaan zou ik zeggen
)

heb zelf ook hormoonzalf, eigenlijk de zwaarste die er is, heb erg grote wite vlekken op mn armen ondertussen, behoorlijk balen! 
) 

Sann_ schreef:Ik ook, vroeger altijd alleen in mn ellebogen, maar sinds een jaar kwam het ook op mn armen, benen, rug, nek, handen en nu ook nog mn buik
Soms is het zo goed als 'weg', maarja het blijft terugkomen helaas..
baal er verschrikkelijk van!

ik zit de laatste paar dagen ook weer aan de hormoonzalf, het wil maar niet weg gaan.
ze kunnen het echt niet vinden. heb een paar maanden geleden zelfs een infectie gehad doordat ik mn hele huid kepot gekrabt heb door de jeuk, moest ik ook nog eens een antibioticakuur slikken, heel fijn...

Plien91 schreef:Wondermiddelen bestaan niet, eczeem zal nooit helemaal weggaan
Protopic bleek voor mijn vader echt een uitkomst, maar het werkt in 80% van de gevallen. Het is dus ook per persoon verschillend wat nou 'het wondermiddel' is.
kan moeilijk al mn genen gaan uitwassen
vooral nu het de laatste tijd zo regent en vochtig is buiten (en binnen) krijg ik er weer erg last van, bah, om te
Kimmm schreef:misschien stom om te zeggen useful, maar wees blij dat ze een beetje weten waar het vandaan komt. het enige nuttige bij mij kunnen ze zeggen dat het in mn genen zit *joh*ze kunnen het echt niet vinden.

Waren er zoveel.