met de goede *ahum* voornemens weer in de pocket, dan nu echt het voornemen om wat af te vallen.. Ik kan er wel om heen draaien, maar het is gewoon nodig!!!
mijn streven is dus 10 kilo, maar wel op een gezonde manier!! Dit topic om elkaar te helpen, te steunen etc.
Ik hoop dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem en dat we elkaar kunnen motiveren..
Ik hoop dat als ik per dag in het topic noteer wat ik heb gegeten, ik bewuster ben...
of het open blijft ga ik niet open van mijn part wel maar in dat topic zitten ook mensne die nog wel een stuk of 10 kilo er af willen hebben en iedereen in dat topic is aan het afvallen en steunt elkaar ook je mag er gewoon in posten hoor als je denkt dat het besloten is
Ik ben ook wel voor een nieuw topic. Het is altijd fijn om met een nieuwe groep te beginnen in plaats van in een al bestaande groep! Ik wil de 7 kilo die ik de laatste anderhalf jaar ben aangekomen graag weer kwijt, maar 10 is natuurlijk ook goed. Maar ik vind het moeilijk. Ik beweeg zeker genoeg, maar ik eet gewoon teveel. Misschien toch maar weer aan de Sonja Bakker...
Ik doe ook graag mee. Ik ga voor de 8 kilo. Ben het afgelopen jaar weer giga aangekomen nadat ik met mijn medicijnen gestopt ben. (ik wil weer worden zoals ik op de eerste foto in mn profiel was). ik beweeg heel veel, elke dag half uur lopen + uur fietsen + uur paardrijden dus daar ligt het niet aan. ik moet gewoon gezonder en minder eten!!
Mwoah Sonja is echt jojo-effect hoor! en je moet kunnen koken, en tijd hebben om met voedsel te knutselen. ik kan dat niet, dus ik ga gewoon voor de manier die altijd werkt... veel bewegen in combinatie met gezond en precies genoeg eten
Wil er ook zeker 10 kilo af hebben. (ben benieuwd of het lukt, maar mijn mannetje helpt mij er in ieder geval ook bij!) En ik ga het proberen met gezond en met regelmaat te eten. En natuurlijk sporten (paardrijden doen we altijd al), maar nog hardlopen of op de crosstrainer!
M'n merrie is drachtig, dus paardrijden gaat bij mij ook niet... Ik durf me wel te wegen, maar gewicht ga ik hier niet neerzetten . Op zich klinken m'n kilo's niet zoveel, maar ben ook maar een klein mensje
ik rijd ook alleen maar paard.. en zit drie dagen in de week op sgool dus dat schiet ook niet op. maar denk dat ik 's avonds naar het eten maar een stukje ga hard lopen en we hebben nog een fitniss apparaat kijken of dat helpt
en chips laten staan.. ik ken het word moeilijk !!
Hmm ik zit ook nog eens in de examens (unief, België) dus zit veel (ahum ) achter de boeken. Om daarna nog eens te gaan joggen, is echt verschrikkelijk. Zeker nu ik geen conditie heb en bij het minste moe ben en een kop als een tomaat krijg
idd en minder snoepen , gisteren nog 2 grote taartpunten (met slagroom ) naar binnen gesmikkeld en veel Ferrero Rocher'kes... oepsie
Ik had gister ook een verjaardag, dus taart gegeten en nootjes... Dus ik begin vandaag. Veel water drinken heb ik ook altijd moeite mee, zeker in de winter. Maar het is gezond en kost niets, dus ik zal mezelf er weer eens toe zetten.
Zullen we een vaste dag in de week maken waarop we plaatsen hoeveel we al kwijt zijn?
Ik doe ook mee! Bij mij mogen er minstens 10 kg af! Ik ben vandaag begonnen aan Sonja Bakker, je eet regelmatig(ontbijt-tussendoortje-lunch-tussendoortje-diner-soms 's avonds nog iets), gevarieerd en gezond. En je drinkt veel water, wat ik normaal echt veel te weinig deed. Iedereen die dit 'dieet' volgt is er erg positief over en ik denk dat ik het goed vol zal houden. Voor iedereen die meedoet met afvallen: Succes!!!
Ik ben vandaag ook begonnen met Sonja Bakker. Tot nu toe gaat het echt heel makkelijk, kost me helemaal geen moeite. Ik wil geen 10 kilo afvallen, maar gewoon een beetje totdat ik me lekker voel Wil gewoon wat meer op gaan letten wat ik eet, en daarmee ook wat afvallen.