Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
netam12 schreef:Haha is er ook een topic hoe je dikker kan worden![]()
.
Ik eet vet veel en kom geen kg of wat dan ook aan.
Ze zeggen dat je bananen moet gaan eten dat je daar dikker van wordt ,heb ik een maand gedaan maar kom niks aan en hetzelfde voor geklopte slagroom helpt ook niet
netam12 schreef:Haha is er ook een topic hoe je dikker kan worden![]()
.
Ik eet vet veel en kom geen kg of wat dan ook aan.
Ze zeggen dat je bananen moet gaan eten dat je daar dikker van wordt ,heb ik een maand gedaan maar kom niks aan en hetzelfde voor geklopte slagroom helpt ook niet
Arrabel schreef:Word je van Kaas en eieren dik?
@tita: je hebt een pm
Remy schreef:Maar de allergrootste dikmaker zijn hongerdiëten. Die waarbij je in een paar weken heel veel af valt. Geheid dat je dan in de jojo val trapt. En dus de rest van je leven heen en weer blijft slingeren.
herbey schreef:Ik ben ooit eens 20 kg afgevallen. Ik at dus helemaal geen vet meer. Ook afslank pillen gebruikt. Ja het vloog er af. Allen nu werken mijn darmen niet meer zo goed. Het komt wel eens voor dat ik bijna 2 weken niet naar de wc kan. Eet nu dus gewoon vet. ( niet te veel natuurlijk maar gewoon normaal) Zoals boterham met boter een prakje met jus. Als je gewoon normaal eet en niet snoept en veel beweeg ook dan val je af.
Arrabel schreef:Dik(ker) zijn kan zo een frustratie zijn, zeker als je al die mooie lijfjes op televisie ziet...
Arrabel schreef:Dik(ker) zijn kan zo een frustratie zijn, zeker als je al die mooie lijfjes op televisie ziet...
Remy schreef:Maar de allergrootste dikmaker zijn hongerdiëten. Die waarbij je in een paar weken heel veel af valt. Geheid dat je dan in de jojo val trapt. En dus de rest van je leven heen en weer blijft slingeren.
Citaat:Daar heb ik de perfecte oplossing voor gevonden: zet je tv altijd op de breedbeeld stand. Is heel goed voor je ego *LOL*