), van 2 jaar terug, en ik ben ze nu toch wel zat. Niet dat ik er ooit blij mee ben geweest, maar had gehoopt dat ze toch wel langzaamaan weg zouden gaan, en dat zijn ze dus helaas nog steeds niet. Het zijn geen kleine, lichte 'verkleuringkjes' (?
), die iedereen vast wel heeft door een ruzie met de kaasschaaf ofzo, maar echt dikke, lelijke, grote littekens.In de zomer durf ik niet naar het strand (terwijl dat op 2 minuten fietsen van mijn huis ligt), korte rokjes doe ik niet aan, naar het zwembad gaat niet, en ik wil me zelfs niet omkleden waar andere mensen bij zijn, omdat ik me er toch wel voor schaam..
Wil ze gewoon écht weg hebben, of in ieder geval minder zichtbaar, en heb geen flauw idee hoe/waarmee.. Dus vroeg me af of er misschien iemand een speciale creme oid weet, die littekens laat vervagen. Heb wel 'ns gehoord van iets met slakkenslijm ofzo, maar heb geen idee wat het is, en of het wel echt iets is.
Nou, hopelijk kan iemand me ermee helpen
op vakantie in het zwembad heb je veel bekijks, maarja dan denk ik gewoon van pech. Het zit er en het blijft er zitten, ik heb er geen last van en als mensen zich er aan storen doen ze hun ogen maar dicht. ik zal morgen als ik thuis ben een foto maken van hoe het nu is en hoe het er uit zag toen het 'gelijmd' was in het ziekenhuis. Oja. Heb je moeten hechten of 'lijmen'? want bij hechten zie je het litteken erger. Ons pap was flauwgevallen ofzo en tegen de verwarming gevallen. dat hebben ze gelijmd in het ziekenhuis en je ziet er helemaal niets van.. maargoed. Ik vind het niet erg met mijn litteken het is toch in mijn leven gebeurd. Het gaat telkens een beetje weg, maar het zal blijven zitten.