Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lightmorebh schreef:zoute drop eten.
Seraja schreef:Ik heb hetzelfde. Dizzy voel ik me vooral als ik snel opsta of even krom heb gestaan (bijv. bij hoeven uitkrabben).
De huisarts zei dat ik er gewoon mee moest leren leven en dat er verder weinig tegen te doen was.
Maar ik ben benieuwd of er misschien toch mensen zijn met handige tips...
marleen_usar schreef:Kelpasan van Vogel werkt erg goed, ga geen zout tot je nemen das niet goed en werkt ook helemaal niet goed.
Marjolein_18 schreef:Dropjes op zak hebben en af n toe bouiilon drinken. Ga niet teveel zout nemen als je je dizzy voelt, neem geleidelijk een dropje of iets zouts.
russel schreef:Zijn daar geen medicijnen voor? Te laag is ook niet goed.
Ik heb te hoge bloeddruk en sinds ik medicijnen gebruik, voel ik mij stukken beter. Kan mij dan niet voorstellen dat er geen medicijnen zijn voor te lage.
MISTRAL94 schreef:russel schreef:Zijn daar geen medicijnen voor? Te laag is ook niet goed.
Ik heb te hoge bloeddruk en sinds ik medicijnen gebruik, voel ik mij stukken beter. Kan mij dan niet voorstellen dat er geen medicijnen zijn voor te lage.
Maar er zit een verschil in een lage en te lage bloeddruk. Ik heb vorig jaar een ongeluk gehad waarbij op een gegeven moment mijn bloeddruk weg zakte. Toen was ik niet meer aanspreekbaar daarnaast ook lijkbleek enz. Dit was dan wel een ander uiterste