Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Hmm.. Nu ik dit topic lees..
Ik heb sinds een half jaartje ook last van wonden die slecht helen, en hele erge littekens, terwijl ik dat eerst nooit had.. Zelfs een schaafwondje wat ik heb opgelopen, is een litteken gebleven.
Nu heb ik eigenlijk ook elke dag last van dat wat Nickeltje hierboven beschreef... Als ik mijn vingers wil buigen, lijkt het net alsof mijn huis heel strak zit. Een beetje een gevoel alsof je hele dikke vingers hebt.
Dus nu vraag ik me wel af, wat dat dan kan betekenen?
classic_life schreef:het duurt langervoor ze echte helemaal dicht zijn dan eerst
obelix schreef:Tegen slecht helende wondjes etc zou je miss eens calendula kunnen proberen.
Ik gebruik het ook altijd op mn handen, werkt goed !
Citaat:Bloed het ook langer? Of wordt er wel normaal een korstje gevormd? Als er een korstje is, is dit dan een mooi stevig korstje, of komt het heel makkelijk van de wond af?
classic_life schreef:Citaat:Bloed het ook langer? Of wordt er wel normaal een korstje gevormd? Als er een korstje is, is dit dan een mooi stevig korstje, of komt het heel makkelijk van de wond af?
daar heb ik eigenlijk nog niet echt opgelet... al ik een wondje oploop is dat meestal bij de paarden en let er dan ook na een tijdje niet echt meer op