gelnagels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

gelnagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 19:48

Ik wil proberen morgen/volgende de week gelnagels te laten zetten,
heb ze nog nooit gehad en ben eigenlijk wel benieuwd naar mensen die ze wel hebben hun ervaringen.
Breken ze bijvoorbeeld snel?
En kun je ermee zwemmen?
Moesten jullie er erg aan wennen?

Ben benieuwd, alle ervaringen zijn welkom Lachen

MissDonna

Re: gelnagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:19

breekt neit zo snel, wel bij mij ik ben absoluut niet voorzichtig.
tuurlijk kan je er mee zwemmen Knipoog
ik kon mn iets te strakkenbroek niet meer aan Tong uitsteken

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 22:46

Ik heb van mezelf vrij lange nagels, maar als er per ongeluk eentje breekt dan zet ik er zelf een nageltip op en die werk ik af met gel.
Geleerd van de nagelstyliste, handig he? *LOL*
Ze zijn best sterk en je kunt er eigenlijk alles wel mee doen.
Ik heb er niet echt aan hoeven wennen omdat ik van mezelf al lange nagels heb, het gaat hooguit om het repareren van een afgebroken nagel. Het voelt in elk geval weinig anders aan dan een echte lange nagel.
Als je voor het eerst gaat en van jezelf vrij korte nagels hebt, dan zou ik niet meteen erg lange nagels laten zetten. Lijkt me erg wennen Knipoog

Lies_Beaut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 22:50

ik heb ook een tijdje gelnagels gehad, als je van jezelf korte nagels hebt zou ik zeker aan het begin niet te lange nagels nemen. Daar heb je echt de hele dag last van: je kleren aantrekken, met eten enzovoort. Je kan ze gewoon overal mee gebruiken dus zwemmen is geen probleem, let wel als je ze stoot doet het behoorlijk zeer en als je ze breekt nog veeeel erger. ALs je er ooit mee wilt stoppen zien je nagels er ook niet meer uit, haha (mijn ervaringen)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 23:03

-> MW

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 10:12

Lies_Beaut schreef:
ik heb ook een tijdje gelnagels gehad, als je van jezelf korte nagels hebt zou ik zeker aan het begin niet te lange nagels nemen. Daar heb je echt de hele dag last van: je kleren aantrekken, met eten enzovoort. Je kan ze gewoon overal mee gebruiken dus zwemmen is geen probleem, let wel als je ze stoot doet het behoorlijk zeer en als je ze breekt nog veeeel erger. ALs je er ooit mee wilt stoppen zien je nagels er ook niet meer uit, haha (mijn ervaringen)

heb van mezelf vrij lange nagels, maar wil geen al te lange nemen.
werk namelijk in de zorg (1x per week) en daar mag je geen heel lange nagels hebben.
Denk dat ik ze niet veel langer neem dan die van mezelf, vind ze er gewoon mooier uitzien.
Hoe lang duurde het bij jullie om te laten zetten?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:37

ik neem altijd acryl nagels, een keer gel gehad en dat zetten deed me zeer Tong uitsteken Altijd veel plezier van mn nageltjes Ja

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:40

Gelnagels die pijn doen? Verward

Ik heb mijn gelnagels al jaaaaaren, kan eigenlijk ook niet meer zonder! Je kunt er alles mee doen maar moet er in het begin wel een beetje aan wennen denk ik (geld oppakken van de grond met lange nagels....). Stoten, scheuren, afbreken, dat is allemaal wel vervelend maar het fijne is dat je het weer kunt laten repareren! Lachen

Hoe lang het duurt om ze te laten zetten? Mijn nagelstyliste werkt vrij vlot (vind ik), ik denk dat ze er in anderhalf uur opzitten.

Ik heb ze ook niet voor de lengte maar voor de netheid (ook ivm werk enzo).

Foto zien van mijn nagels? http://www.mijnalbum.nl/Foto=TGTKRUZI (is op vakantie, met French Manicure dat ik meestal niet heb maar vond het met lange nagels wel mooi)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:41

het zetten deed me pijn ja, iig ik vond het niet echt fijn. Met die lamp ed, nee niks voor mij. Geef mij maar acryl, ieder zn ding toch

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:41

Bokker Breitling heeft een nagelstudio trouwens (voor als je nog meer info wilt!)

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:42

Ja onder die lamp, dat doet bij mij ook een paar sec. pijn en als je het heel voorzichtig doet, dan niet hoor! Ik vind acryl zooo vreselijk stinken!!!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:43

Nagelbijten / Gniffelen nooit last van gehad hihi zal er de volgende x eens op letten. Knipoog

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:44

Vriendin van mij heeft ze een poosje gehad, ze braken steeds af of scheurde en als je ze er af hebt heb je helemaal geen mooie nagels meer.
Ik heb vanmezelf ook geen mooie nagels, maar laat ook zeker geen gelnagels zetten.

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:45

Gelnagels heb ik wel goede ervaringen mee geen last van ofzo, heb laatst acrylnagels gehad nou die dingen hoef ik nooit meer had ze voor mijn vakantie laten zetten en in de eerste week van mijn vakantie lagen ze er allemaal af, kon ze dus ook niet laten repareren oid aangezien ik in griekenland zat. Zou het wel weer willen want ik vind het ontzettend mooi en heb van mezelf niet van die mooie nagels!

Essepoester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:48

Ik zit ook aan gel of acryl nagels te denken..
Maar voor een keertje, niet voor altijd,

Nou is mijn vraag..
Hoe komen je nagels eronder vandaan,
Zijn ze totaal verwoest???

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:52

@ Diva-Jenny: bij de één blijven acrylnagels niet goed zitten en gel wel of andersom. Acryl is wat 'harder' dan gel.

@ thabs: het beste is om je gel/acryl nagels eraf te laten groeien want dan heb je je eigen nagels weer meteen. Maar dat kan lang duren en waarschijnlijk lukt het ook niet. Als je ze goed laat verwijderen, zien je nagels er prima uit. Ze zullen wel dunner en gevoeliger. Als je ze eraf krabt/pulkt, zullen ze er niet zo netjes uitzien...

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:53

Princess_ schreef:
Nagelbijten / Gniffelen nooit last van gehad hihi zal er de volgende x eens op letten. Knipoog

Dat is goed! Lachen

Ik dacht dat acryl ook slechter (qua stoffen) is dan gel, maar dat weet ik niet zeker...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 19:10

nou heb ze laten ze4tten hoor Lachen
bedankt voor alle reacties, deed helemaal geen pijn gelukkig (was stiekem toch een beetje bang)
Ben heel blij met het resultaat, heb ze niet erg lang en hoef er ook nauwelijks aan te wennen.
Nu maar hopen dat ze niet scheuren/breken

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 19:15

Heb van mezelf lange nagels en lak ze 2x per week volgens de french manicure methode. Ik moet zeggen dat het me steeds beter af gaat, maar ik denk er regelmatig over na om idd ook gelnagels te nemen, zodat ik van dat gelak af ben!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 19:17

Mas schreef:
bedankt voor alle reacties, deed helemaal geen pijn gelukkig (was stiekem toch een beetje bang)
Ben heel blij met het resultaat, heb ze niet erg lang en hoef er ook nauwelijks aan te wennen.

Foto?

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:05

Ik heb nu nog gewoon plakkers (die trouwens best goed en mooi zijn!), maar zit er ook over te denken om gelnagels te nemen. Ik volg dit topic even. Ja

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 20:22

TeeGee: zal morgen een foto proberen te maken Lachen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:09

Henzz schreef:

@ thabs: het beste is om je gel/acryl nagels eraf te laten groeien want dan heb je je eigen nagels weer meteen. Maar dat kan lang duren en waarschijnlijk lukt het ook niet. Als je ze goed laat verwijderen, zien je nagels er prima uit. Ze zullen wel dunner en gevoeliger. Als je ze eraf krabt/pulkt, zullen ze er niet zo netjes uitzien...
En het duurt laaaang voor je weer goede nagels heb. Schijnheilig

Ik had van mezelf niet zo 'n lange nagels, had redeijk lange laten zetten, ging goed, tot ik naar de paarden ging. Ben absoluut niet voorzichtig en met paard uit de wei halen brak er regelmatig een stuk af/hele ding eraf, autch. Maar ik was er verder wel tevreden over. Ja
Ze zijn sterk, als je niet zo 'n muts bent als ik. Clown

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:58

Mas schreef:

Oeh mas, ik wil ook wel n foto zien hoor!!! Waar heb je t laten doen? En mag k zo brutaal zijn om te vragen wat het kostte Bloos

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:25

ik zou ook graag gelnagels hebben,maar ik heb nog nooit gehoord dat deze pijn doen bij het aanbrengen? Nagelbijten / Gniffelen