Dikke bovenbenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Dikke bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 16:52

Hey Bokkers,

Hoe komt je van dikke bovenbenen af? Ik heb niet superdikke bovenbenen, maar er kan wel wat af vind ik. Maar welke oefeningen kan je dan doen?

-x- Michelle

Superbabey

Re: Dikke bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:54

Dát wil ik ook wel es weten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:55

Afvallen. Van sporten worden ze strakker en gespierder, maar niet dunner denk ik. Pilates en yoga schijn je 'lange lijnen' van te krijgen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:55

men neme een mes....... Haha!

Leetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:56

ben nieuwsgierig!

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:58

dat zou ik ook wel eens willen weten.
Ik sport toch regelmatig, rij een aantal paarden per dag, fiets veel en nog heb ik redelijke stalbenen en dan met name mijn bovenbenen (qua broeken bv zou ik als je naar de taille kijkt zat in 36/38 passen maar vanwege mijn benen ben ik vaak gedwongen om een 40/42 te nemen)

Dus iedereen met werkende ideeen juich ik toe!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:34

Barmat schreef:

*LOL*

Inderdaad moet je ze niet erg gaan trainen, krijg je veel spieren van waardoor ze ook dik lijken. Als je verder wel gewoon slank bent denk ik dat je er weinig aan kan doen. Ik heb het ook en als ik afval val ik overal af behalve daar. Verdrietig

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:27

Bij mij zit het in de familie erg vervelend want sommige broeken die ik wel bij me taille pas krijg ik dan niet over me benen(heupen) heen Clown
Hmm Yoga o.i.d zou mss. wel helpen ja..

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:30

Haha! Kinderen krijgen (geen ervaring mee hoor, maar wel van anderen gehoord). Schijnt dat het vet op je bovenbenen is bedoeld als reserve na een zwangerschap...Maar weet niet of dat voor iedereen werkt Knipoog

Nicky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:50

Ja dit zou ik ook weleens willen weten. Bij mij is het wel altijd zo dat als ik aankom het vet er als eerste op mn benen aan komt..

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:08

Hoe meer je gaat trainen hoe dikker ze worden. Toen ik dansde werden ze alleen maar dikker Scheve mond ben ook wel benieuwd naar hoe je ze beetje dun kan krijgen want als je afvalt val je meestal ergens anders af.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:00

dat je bovenbenen zo dik zijn komt ook deels door paardrijden. hier krijg je namelijk ook zeer dikke bovenbenen van. heb ik dus oowk last van *zucht*

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:22

inderdaad
Ik rijd nog maar een jaar en op dat jaar zijn m'n bovenbenen heel wat dikker geworden!

Stoppen met paardrijden dus Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:12

Er zijn ergere dingen dan dikke boven benen....

Mischien is blij zijn met jezelf dat helpt Knipoog

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:15

Stoppen met paardrijden zal een stuk helpen Tong uitsteken Maar dat heb ik er niet voor over. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:48

[***] schreef:
Afvallen. Van sporten worden ze strakker en gespierder, maar niet dunner denk ik. Pilates en yoga schijn je 'lange lijnen' van te krijgen.

Tja, das leuk.. maar ik heb nu onder maatje 38 en boven pas ik met gemak een 34. Als ik afval wordt m'n buik gruwelijk dun, echt eng gewoon.. maar m'n benen blijven 'dik' hoor Ik ben gewoon uit verhouding geloof ik Nagelbijten / Gniffelen Clown

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:16

tja dat heb ik nou dus ook.. ik ben niet groot, ik kan zelfs nog kinder broeken aan.. maar moet eigenlijk altijd een maatje groter hebben vanwege mijn boven benen.. tja en bij ons zit het in de familie, zus en mams hebben het ook..

en ik heb echt geen dikke bovenbenen.. teminste vind ik zelf..

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:30

ik vidn dat ik ook dikke bovenbenen heb ik verhouding met mijn lichaam
Afbeelding

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:55

Barmat schreef:

Kaasschaaf ook goed? Vork

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:57

Agnes75 schreef:
Haha! Kinderen krijgen (geen ervaring mee hoor, maar wel van anderen gehoord). Schijnt dat het vet op je bovenbenen is bedoeld als reserve na een zwangerschap...Maar weet niet of dat voor iedereen werkt Knipoog

dat is een goeie Haha!
nou het blijft na de bevalling gewoon allemaal zitten waar het gekomen is Sigaar

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 00:16

ligt er aan hoor, als ik mijn benen train worden ze toch echt dunner, maar eerst kan het ook van andere plekken af gaan, borsten, buik, billen. Dat moet je dan voor lief nemen.

Ja wat voor oefeningen kun je doen? Heb je halters thuis liggen of ga je naar de sportschool?
Neem een lange halter in je nek, nog ff geen gewicht op doen de halter is ok. Sta rechtop rechte rug en zak door je benen. Zorg dat je knieen niet voor je tenen komen. Met die train je je boven benen.
Dan heb je je zijkanten van je bovenbenen die kun je thuis ook goed oefenen. Ga op je zij liggen, zet een lekker nummertje op en probeer het nummer vol te houden om je bovenste been niet meer de grond te laten raken beetje draaien in de lucht, bijna de grond laten raken en weer terug, niet stil houden.
En dan het andere been zelfde oefening.
Nou binnenkant bovenbeen, lekker doorzitten op je paard en die zijn getrained.

Billen. Wij nemen iets zwaard, ga rechtopstaan. Armen slap naar beneden laten hangen. Benen helemaal recht en op schouderbreette.
En voor overbuigen als je de oefening goed doet voel je dat trekken in je hamstrings (de spier achter op je bovenbeen) Als je dit niet voelt doe de oefening dat een paar keer zonder gewicht tot je die druk voelt, anders verknal je je rug.

En fietsen is natuurlijk ook een lekkere oefening. Hardlopen.

kortom mogelijkheden zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 00:32

WildWings schreef:
[***] schreef:

Tja, das leuk.. maar ik heb nu onder maatje 38 en boven pas ik met gemak een 34. Als ik afval wordt m'n buik gruwelijk dun, echt eng gewoon.. maar m'n benen blijven 'dik' hoor Ik ben gewoon uit verhouding geloof ik Nagelbijten / Gniffelen Clown

Of je zelfbeeld is uit verhouding. Aan je maat te horen ben je superslank.

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:47

als je op de goed menier traint worden je bovenbenen echt dunner, ze gaan pas dikker worden als het vet allemaal weg is, maar doordat je je spieren meer ziet lopen lijken ze dikker de zogenoemen voetbalbenen. Miekelover hou eens op je ziet er prachtig uit! Helemaal niets mis hoor met jou bovenbenen!

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:06

Iemand schreef stoppen met paardrijden maar volgensmij klopt dat niet dikke bovenbenen is geloof ik gewoon erfelijk en als het aan paardrijden zou liggen had ik ook wel dikke bovenbenen gehad,

mijn moeder heef dikke bovenbenen, mijn zus heeft dikke bovenbenen en die rijden allebei geen paard, ik rijd wel paard en ik heb geen dikke bovenbenen.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 14:57

Je hebt dikke bovenbenen of gespierde bovenbenen.. dat is een heel verschil!!