Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nico1982 schreef:waarom kan je catheter er nog niet uit? wat was het probleem, ze zullen je echt niet voor niets te lang met een catheter willen laten lopen, en tja waarom je niet bij een andere uroloog terecht kan, dat snap ik ook niet helemaal....
nico1982 schreef:waarom kan je catheter er nog niet uit? wat was het probleem, ze zullen je echt niet voor niets te lang met een catheter willen laten lopen, en tja waarom je niet bij een andere uroloog terecht kan, dat snap ik ook niet helemaal....
Jamezy schreef:Probeer een beetje door te duwen, een brutaal mens heeft de halve wereld. Het sleutelwoord is communicatieZeker als hij ook nog eens begint te irriteren, dat lijkt me sowieso wel iets waar je niet prettig het weekend mee ingaat...
Nee heb je, ja kun je krijgen. Een ontwijkend antwoord is nog geen nee!
Verder veel sterkte, meis!
Botervlieg schreef:
Uiteindelijk heb ik de assistent gevraagd dat ding eruit
te halen, op mijn verantwoording.
MissBenthe85 schreef:
Ja dat bedoel ik, is het mogelijk om zoiets te vragen... Ik wil daar desnoods best wat formulieren tekenen.... maar ben dit ding echt zow beu..!! En het is geen fijn gevoel!
nico1982 schreef:dan haal je hem er toch zelf uit! zo moeilijk is dat niet hoor
Botervlieg schreef:Ga desnoods vanavond naar de huisartsenpost
als het niet lukt.
nico1982 schreef:Ja, tuurlijk. Met de nodige schade binnenin tot gevolg.dan haal je hem er toch zelf uit! zo moeilijk is dat niet hoor