Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weet niet of je ja amandelen nog hebt, maar als je ze nog hebt, zou ik ze laten verwijderen. En pfeiffer.. Dat is ook een hel. Zolang je het zelf niet weet, gaat het nog, maar zodra je het weet, en je eraan overgeeft, VERSCHRIKKELIJK!!! haha.. Ik heb een maand alleen maar geslapen, en zelfs nu, een jaar na dato, heb ik nog veel last van vermoeidheid.
mirre schreef:Ik heb zelf de ziekte van pfeiffer gehad en heb nu nog de nasleep. Luister goed naar je lichaam! Ik had het in een ernstige vorm en heb 10 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat is nu 1,5 jaar geleden en ben nog niet beter.
Beterschap!

Ze dachten aan blinde darm ontsteking, bleek pfeiffer te zijn, kreeg later wel een opgezette klier in mijn keel, die werd echt mega groot. Dakie schreef:ik heb ook pfeiffer gehad.. het begon bij met keelpijn en hoofdpijn.. en ik werd extreem sloom en moe..
Ik ben 2 maanden alleen mijn bed uitgekomen om te eten en naar de wc te gaan, voor de rest kon ik niks. Naar de wc was al vermoeiend.
En nu 2 jaar later merk ik soms nogwel een terug val, ben veel sneller moe als eerst.