Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. De vader van het kindje was erg sterk hij zei ook, het is er nu het zal niet makkelijk worden maar we houden van het kind en maken er het beste van! Ze zijn zelf vreselijk geschrokken maar zetten de schouders eronder en maken er het beste van. Petje af ik weet niet of ik het ze na kon doen!
) onder controle, bij alles wat niet goed gaat of niet gezond is wordt meteen ingegrepen.
Cinnepin schreef:idd..het is echt moeiljk zoiets daarom zou ik graag meningen willen horen hoe mensen zouden reageren.
Vanavond ook gaf iedereen wel weer een ander argument waarom wel of niet, en overal zit wel weer wat in enzo...
) is. Ik heb altijd geroepen als ik niet gepland zwanger raak dan laat ik het niet weghalen (op een paar uitzonderingen na) toen dit daadwerkelijk gebeurde heeft mijn vriend alle optie genoemd maar het was voor mij al duidelijk ik hou het hoe dan ook met of zonder jou
Cinnepin schreef:( dat kunnen ze al vrij vroeg vaststellen )
marleen_usar schreef:,is het niet makkelijk om zo,n kind weg te laten halen?
Chubby schreef:Overigens komen hartafwijkingen vaker voor bij kindjes met een Downsyndroom dan gemiddeld..
) en haar kindje heeft een vergrote kans op Down. Zeker weten doen we het nog niet, want ze wilde geen vruchtwaterpunctie laten doen destijds. Ze heeft het heel goed overwogen en wie weet is haar kindje wel helemaal gezond. Daar gaan we wel van uit. Kinderen met Down kunnen hele gelukkige, vrolijke kinderen zijn, hoor. Dat ligt ook erg aan de ouders en de omgeving. Ik ken twee Down kinderen, een volwassene inmiddels (en ze woont gewoon samen met haar vriend) en een jongetje van 10 jaar. Prima mensen!! 
Charos schreef:Ik zou ervoor kiezen om het kindje niet geboren te laten worden, een gewoon kindje is al zoveel moeite en werk en ik denk niet dat ik het zie zitten om een kindje met down syndroom te hebben.
Je hele leven verandert zoiezo al, maar met een kindje met down syndroom nog veel erger, dus nee ik zou het weg laten halen.