Ik heb al een tijdje heel erg last van eczeem. Ik heb het echt overal zitten. Zoals op mijn voorhoofd, hoofdhuid, ellebogen, ogen, knieholtes, in de hals. En heb er echt onwijs veel last van. Hebben jullie misschien tips om hier van af te komen? Ik heb het al mijn hele leven, maar nu is het echt extreem erg.
Mijn moeder wil me al naar een homeopaat (schrijf je dat zo??
) sturen, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Ik weet wel dat ik allergisch voor paarden ben, maar ik kan niet zonder paardjes... Hoe moet dat dan?? Straks mag ik nooit meer naar paarden omdat ik allergisch ben!? Hebben jullie misschien tips of kunnen me helpen??
Heel veel groetjes van Nienke.
*ik heb er zelf heel veel baat bij gehad
Heb er zelf ook heel erg last van (gehad) en sinds ik beter op m'n eten let en m'n huid gewoon goed verzorg heb ik er eigenlijk nog maar weinig last van
We zijn toen 2 weken naar Turkije geweest, en hij heeft daar af en toe (dus niet elke dag) in de zee gezwommen, en dat heeft zó ontzettend geholpen dat het nu bijna helemaal weg is.
Ik krijg er echt steeds meer last van. En op school ben ik de hele tijd bezig met de jeuk weg te krijgen, en veel krabben. Het moet gewoon een keer over gaan!