Sinds januari dit jaar heb ik het echt vaak benauwd en regelmatig last van hyperventilatie.
Maar in april ben ik opgenomen geweest in het zkh met een longembolie, dus ik wijdde het daaraan.
Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds vaak benauwd en ook hyperventilatie, en ik dacht dat het lag aan dat er bij die longembolie een stukje long is afgestorven,
maar toen zat ik gisteren op school en behandelden we Diabetes, en toen kwam voorbij dat bij een vorm van diabetes je ook bij een hoge bloedsuiker hyperventilatie ziet.
En toen ben ik bij mezelf gaan denken, en eigenlijk altijd als ik heb lopen snoepen of thee heb gedronken (doe altijd VEEL suiker in mijn thee) of andere zoete dingen heb gegeten/gedronken dat ik het benauwd krijg en ga hyperventileren.
+ dat diabetes slecht is voor hart en bloedvaten, dus die longembolie misschien helemaal niet veroorzaakt hoeft te zijn door het gebruik van de pil.
Zijn er meer bokkers die dit hebben? Of mij hier info over kunnen geven?
Volgende week moet ik toch naar de dokter, en ga ik dit toch maar even met haar erover hebben