Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Smakelijk![]()
Een warme kruik wil nog wel eens helpen, evenals je buik zachtjes in draaiende bewegingen masseren/wrijven.
Er zijn ook speciale menstruatie-pijnstillers te koop, maar die zou ik alleen nemen als je het echt niet meer uithoudt!
Miss_Montana schreef:Ben je al aan de pil? Ik ben speciaal aan de pil gegaan omdat ik iedere keer zo'n pijn had. Sindsdien is het weg en heb ik maar heel soms buikpijn. Warme kruik en veel thee drinken werkt idd ook heel goed
darkmoona schreef:elke maand het zelfde liedje
misselijk hoofdpijn en ik verga van de krampen..
en het leuke is.. die stomme medicijnen werken niet
terorita schreef:sinds ik naxprogen gebruik, is het een stuk beter te harden.
gewoon te koop bij de drogist.
als ik het dan echt heeel slecht heb, warm ik mijn kersenpitten zak op, en leg die op mijn buikje
Wendy15 schreef:Waarom kan je die aleve niet zomaar innemen?
Wendy15 schreef:Ik moest van de dokter stoppen met de pil omdat ik er ziek van werd en heel depri. Pil is dus voor mij geen optieTot nu toe helpt af en toe een pijnstiller eten alleen
Barmat schreef:terorita schreef:sinds ik naxprogen gebruik, is het een stuk beter te harden.
gewoon te koop bij de drogist.
als ik het dan echt heeel slecht heb, warm ik mijn kersenpitten zak op, en leg die op mijn buikje
bedoel je niet naproxen?
Miss_Montana schreef:Wendy15 schreef:Ik moest van de dokter stoppen met de pil omdat ik er ziek van werd en heel depri. Pil is dus voor mij geen optieTot nu toe helpt af en toe een pijnstiller eten alleen
Ik had het eigenlijk tegen TSMaar wel naar dat je ermee moest stoppen zeg. Dat Aleve Feminax zou moeten helpen, ik kan er niet tegen. Voordat ik aan de pil was heb ik er een genomen, ze zijn echt supergoor en daarbij begon mijn tong te branden. Den dus dat er iets in zat waar ik allergisch voor ben. Mss dat ze bij jou wel goed helpen, zelf heb ik niet vaak mensen gehoord die ze nemen.
At TS: Als je al aan de pil bent dan zou ik het echt niet meer weten. Buiten het lekker in bed blijven met een kruik en een thermoskan vol met thee. Sterkte iig