Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik vind het geweldig........ mijn lijf heeft heel wat te verduren gehad (en nog steeds) met mij...... maar sinds ik naar de Chiro ga, slaap ik beter, beweeg ik beter..... en heb ik veel, veel meer energie
KiWiKo schreef:Fysio werkte NIET voor mij........ een veel te zachte behandeling.....
mijn lijf heeft drastischere maatregelen nodig![]()
ushi schreef:Bij een chiropracter hoeft niet persee gekraakt te worden hoor! Mijn moeder gaat er altijd heen, en wil het mij ook aansmeren. Maar ik vind het maar niets, dat getrek en geduw etc aan m'n lichaam. Maar mijn moeder heeft anders echt zulke pijnlijke gewrichten enz. dat ze (zware) medicijnen ervoor gebruikt. Ze heeft bijvoorbeeld dat verboden medicijn arcoqcia(of hoe je het ook schrijft_ toen het nog niet verboden was gebruikt, en door de chiropracter kan ze zonder.
Bij onze chiropracter zijn er altijd een soort opendagen, 1 keer in de maand geloof ik. Maar ik zou gewoon ff naar je HA gaan of een praktijk in de buurt.
Maroush schreef:Mij heeft het ook wel geholpen, ga nu nog eens in de paar maanden.
Het kraken doet idd geen pijn, het klinkt alleen niet zo fijn soms.
Bij mij wordt het tot een bepaald bedrag door de verzekering vergoed.
Ketaki schreef:Maroush schreef:Mij heeft het ook wel geholpen, ga nu nog eens in de paar maanden.
Het kraken doet idd geen pijn, het klinkt alleen niet zo fijn soms.
Bij mij wordt het tot een bepaald bedrag door de verzekering vergoed.
wat wordt er nou precies gedaan dan als je het laat kraken?
drukken ze dan op een bepaalde plek ofzo, leg eens uit hoe dat in zun werk gaat