het was 4 oktober toen het begon ik had giganties last van mijn lies ik kon er ook niet op lopen.
mijn ma had gebeld naar de dokter ze zei van kom maar om half 4 langs.dus wij om half 4 daarheen,
toen werden we pas om kwart voor 4 binnen gehaald dus zij gekeken ze zegt tegen ons,
ik kan zo niet zien wat er is dus ik ga het aan een chirurg vragen of je effe bij haar mag komen,
dus wij wachten in de wachtkamer haalt ze ons weer binnen zeg ze nou je mag er meteen heen gaan
maar ze denk dat ik dacht dat niet bij jonge kinderen veel voor komt een lies-breuk.
dus wij eerst naar huis ziekenfondsplaatje halen en hup naar het ziekenhuis dus wij ons aangemeld
hebben we minstens een uur zitten wachten en toen kwam de chirurg en die vertelde dat het
waarschijnlijk een lies-breuk was of een lympfklier ontsteking maar die moeten we weg halen
dus hij de ok bellen of hij nog een plekje over had want het was nodig.dus ik werdt weer wakker
en ik mocht de volgende dag al naar huis.toen paar dagen af wachten en ik had rode plekken op me huid.
en ik moest terug en toen bleek ontsteking te zitten dus weer geopereerdt en schoongemaakt.
en toen daarna trokken de rode plekken nog steeds niet weg en het werdt steeds groter.
toen hebben ze drains aangelegd om goed te kunnen schoonmaken dus de verpleegkundige
iedere dag schoonmaken met zoutoplossing.maar toen kwam de chirurg weer kijken
hoe het ging maar de rode plekken waren hellemaal door gelopen naar me rug
dus toen hebben ze bloed geprikt om te kijken wat er nu was toen bleek dus dat ik
de bacterien genaamd streptococ a die hadden ze op 17-10-06 weg gehaald
maar er zaten nog dode bacterien die ze nog niet weg hadden gehaald
maar hun gif als dat vrij kwam dan kon dat mijn weefsel verder aan tasten
dus toen heb ik op dinsdag moeten knocken voor mijn leven als ik dat niet had gedaan
dan was ik er niet meer geweest.toen ben ik naar de ic gebracht en hebben ze me
4 dagen laten slapen en ik heb in de tijd dat ik had geslapen
1 dag moeten vechten voor mijn leven.toen werdt ik zaterdag wakker
toen zei me ma van carola heb je zin om vanavond naar Dancing with the stars te kijken.
ik zo ja lijkt me leuk.dus toen dacht mijn moeder van eh weet ze dan toch welke dag het is?
toen vroeg ze van Carola welke dag is het ik zo ja woensdag toen keek ze me raar aan.
na een paar uur vroeg ze weer welke dag het was ik zo ja woensdag,en toen zei ze nou
Carola het is zaterdag toen zei ik van hoe kan dat dan.toen had me moeder alles uitgelegd
toen de volgende kreeg ik een spons in me buik die al het vuil enzo eruit zou zuigen zeg maar.
om de paar dagen werdt hij verwisseld en toen uit eindelijk mocht ik gelukkig weer naar de
kinderafdeling me vertrouwlijke plek en nou lig ik er weer en nog steeds.
06-11-06 heb ik te horen gekregen dat de wondverpleging en de chirurg einde van de week weer kijken
of ik geopereerd kan worden de boel dicht maken dus ik heb nou ook een open wond maar die wordt
als goed is volgende week dicht gemaakt en dan maar af wachten tot dat ik weer naar huis mag.
bedankt voor het kijken naar me verhaal
groetjes van Carola